Maads

Alla inlägg under oktober 2011

Av Madde Ryding - 3 oktober 2011 20:32

tjoho!!

Idag har man ju som sagt jobbat o de har väl gått sådär.. Har ingen lust att jobba där längre.. Vill jobba med något annat!!! Har ingen lust att gå upp så tidigt på morgonen när man inte vill jobba med de.. O Speciellt när dom har betett sig som dom har gjort.. men men.. får väl hoppas att de går bra ändå!!

O fick nyss ett meddelande från en på jobbet att han ska åka med mig i morgon!! :) Så då har man ju lite att se fram emot i alla fall.! :)

men men nu ska jag snart sova.. så Natti Natti

Puss O Kram

Av Madde Ryding - 2 oktober 2011 21:54

Tjoho!!

Sitter o tittar på partaj men de är ju snart slut.. så då ska jag gå in o duscha o sen ska jag sova, ska ju upp tidigt i mon.. Så vi får hoppas att allt går bra på jobbet denna veckan!!


Åhh är så förbannad på vissa människor som tror att dom äger allt här i världen!! När jag hade vatt o hämtat lastbilen o kommer hem o ska parkera den o precis har fått in bilen rätt så kommer de några idioter rent ut sagt o säger att "detta är en privat parkering så du får inte stå här" Men de dumma är att de inte står någon Jä*la Skyllt om att de är de.. men men så när jag väl ska flytta på mig så står dom bara kvar o tittar på mig o inte flyttar på sin jävla bil när dom ser att jag har probelm med att komma ut..  sen står dom o tar kort på lastbilen för att jag har ställt mig någon annan stans o tar kort på mig för att jag skällde ut dom för att dom inte kunde flytta på sin bil o dom hade tänkt att ringa polisen för att jag ställde mig där inne... Men men de finns människor till allt..

Nu ska jag hoppa in i duschen o sen sova.. Natti Natti

Puss O Kram

Av Madde Ryding - 2 oktober 2011 15:51

Hej!!

Nu va de söndag o vad ska man hitta på idag?! eller ja dagen är snart över så när älsklingen kommer hem så ska vi åka ner o hämta lastbilen som jag ska köra hela veckan! :) Men ska bara komma på vart jag ska ställa den.. Hmm ja de är frågan.. våran parkering är lite trång att ta sig in på så jag har inte riktigt kommit på vart den ska stå! Men men de löser nog sig.


Annars idag har de inte hänt så mycket, blir till att lägga sig tidigt i kväll för att man ska orka upp vid 3 i natt. Så jag hoppas man kan sova.. men men de märks.. Nehe nu ska jag väl ta o pyssla med lite annat men har inte kommit på vad än. Men Men Ha´t så bra

Puss O Kram

Av Madde Ryding - 1 oktober 2011 14:31

jahopp då va de lördag igen då!! :)

Igår va vi ju som sagt på Ölands skördefest o de ska vi väl säkert i dag med :) och hinna titta lite mer när de är ljust. :) Det skulle tydligen vara Fårets dag i dag med så då blir de att ta med Maja och gå o kolla på de :) Kan ju vara lite kul.. Man har ju "Aldrig" Sett ett får ;) :P (Säger jag som har bott på en bondgård med får) ;)

men men så nu ska man väl börja göra sig i ordning men i dag blir de nyktert :) Känns som att de behövs.. fast jag tog ändå bara 4 cider igår. o slutade dricka vid tio när de inte blev att nårra andra åkte med så då är de inte kul att dricka själv. :P

men men. Nu Blir de till att vänta in älsklingen på att han ska sluta jobba o sen ska man åka :)

Så Ha de så bra

kram kram

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards