Maads

Alla inlägg under april 2012

Av Madde Ryding - 29 april 2012 01:02

God kväll på er!


Sitter i soffan o inte gör så mkt.. Är ganska sleten ikväll o min bröstkosrg känns inte alls bra!! De värker, jag är yr i huvet, ont i huvet, slut i hela kroppen och svårt att andas.. Orkar fasen inte ha skiten i gen asså... Är nästan exakt 1 år sen jag fick min hjärtmuskelinflamation och skiten har fortfarande inte gått över.. Har kännt de till o från hela tiden men inte tänkt så mkt på de.. Men nu den senaste veckan har de fasen inte gått att undvika! :( Så får väl ringa till sjukan eller nåt kanske o ta reda på vad fasen de är för nåt som står på egentligen!


Igår så va jag o Becca ute på krogen o hade skitkul rent ut sagt!! tycker jag i alla fall.. va ju ett tag sen vi va ute o sen vi träffades så va kul att bara få umgås med henne :) Men hoppas att de blir snart igen för saknar henne redan :( De är värkligen Värsldens Bästaste Bästa vän.. Skulle inte kunna vara utan henne!!!


nehe nu ska jag väl ta o titta vidare lite på tv tills gubben kommer hem, han har nämligen vatt chaufför på Crusingen i Nybban i dag.. men jag pallade inte åka dit... men men ha de bäst

Puss O Kram

Av Madde Ryding - 24 april 2012 18:17

Hejsan på er!!


Sitter här hemma lyssnar på musik o har kollat lite på boende i norge återigen och har skrivit till ett par tre stycken så vi får väl se vad de blir av de.. De är ju inte billigt att bo där men men.. Vad gör man inte för lite erfarenhet?! 

får ju tillbaka lite pengar på skatten så de ska väl inte vara så svårt att betala hyran där första månaden.


I helgen försökte vi även fixa bilen, men de gick inte så bra.. Bytta grenrörspackningen men sen när man väl startade bilen igen så läckte de fortfarande, så de är väl bara till att svetsa skite om de nu går för de finns inget grenrör att få tag på.. Hmm men men..

Annars i veckan så händer väl inte så där jättemkt, förutom att svetsa grenrör.. :P skulle väl vilja hitta på något lite roligare, men tyvärr så har man ju inga pengar till nåt.. :(

Men nehe.. Fortsätta titta boende kanske?! :)

Ha de bäst!! Puss O Kram

Av Madde Ryding - 14 april 2012 13:21

Hejsan!


Va ett tag sen jag skrev nu.. Sitter o kollar runt lite på boende i Norge, o försöker hitta något till i sommar.. Va ju där i början av veckan på arbetsintervju, och jag börjar där den 11 Juni, Så jag fick de :) Ska bli skit kul att få komma dit o jobba lite, o få lite erfarenhet! :) Sen får vi se hur de blir efter sommaren :)

Förra helgen va jag ju även i Västerås o träffade släkten :) Va en Superbra helg, Red för första gången på nästan ett år så de kändes dagarna efter hehe.

Men skrev ju i förra inlägget att jag var förbannad på miin handläggare bara för att jag inte fick någon reseersättning för resan till norge, men de löste sig delvis, min arbetsgivare där kunde betala resan åt mig, men när de väl gällde att jag skulle åka hem så hade han glömt bort de, så fick betala resan hem själv ändå, men skulle mejla över kvittona till honom för resan dit o hem.. Så lär väl få tillbaka dom pengarna snart :)


Nehe nu ska jag fortsätta kolla efter boende.. Ha de bäst

Puss O Kram

Av Madde Ryding - 3 april 2012 13:05

HejsanHejsan!


Va ju hos arbetsförmedlingen igår för dom skulle besluta att jag skulle få ersättning för resan till Norge den 10e.. Men när jag väl kom dit o hon hade skrivit ut alla papper som jag skulle skriva på så frågade jag om jag inte va tvungen till att vara 20 eftersom mamma o jag hade kollat de på nätet, men jag tänkte ju bara på att min handläggare redan hade lovat att jag skulle få ersättningen o då trodde jag att allt var klart.. Men så va de ju inte, utan hon hade ju inte koll på att jag inte va 20 o att jag fyller de om 2 månader utan hon tog ju för givet att jag va de.. Så även om hon hade lovat mig att jag skulle få de så sa hon igår att jag inte kommer att få de.. Så senare på em så ringde jag upp henne o frågade om hon kunde ringa till norge pga av att de va hon som hade gjort fel, men hon sa bara "nej de kan jag ju inte göra för de skulle ju kännas konstigt, kan du inte skicka ett mejl till dom istället?!"

Va fan är de för jävla feg jävel som inte vågar erkänna sina fel?! Så hon tror inte de skulle kännas konstgt för mig då eller?! jävla fega lilla råtta!!!! USCH Säger jag bara..!!! Men men har i alla fall hittat en billig resa dit för 1270, men de är ju bara ett problem... JAG HAR INGA PENGAR!!!!! O Detta är verkligen någotning som jag VERKLIGEN VERKLIGEN VERKLIGEN vill!!!!! Men men får väl skita i de.. Hade sett fram emot de här till 200000000%..


Men men.. De är ju fint väder idag så blir nog till att sätta mig ute på ballen o dricka kaffe o läsa en bok.. :) hehe

SKÖÖÖNT!!! Men solen ska bara täcka hela balkongen först.. annars är de för kallt, hihi..

Nehe nu ska jag försöka hitta ett annat jobb..! :) Ha de BÄST!

Puss O Kram

Av Madde Ryding - 1 april 2012 14:07

HejHej!!


Sitter i soffan o har så tråkigt som man bara kan ha.. Vet inte vad jag ska hitta på, tiden har gått sååå himla sakta idag..

Men något jag kan glädja mig åt i alla fall är att i kväll är de ett nytt avsnitt av Jersey Shore.. JIPPPPIIIEEE!!!! :) hehe. de är bara sååå bäst den serien.


Jag vill börja ta upp ridningen igen!!! Tänk att bara kunna vara ute i skogen eller galoppera på stoor äng, fy fasen va skönt. har inte ridit på snart 1 år. :( Känns förjävligt rent ut sagt.. o jag får ju inte rida min lilla polle förens till hösten, o då blir de lång igångsättning av han, så känns tråkigt som fasen. Vill kunna rida ut i skogen eller ha en hoppträning i paddocken, Åhhhh jag vill de sååååå himla mycket!!! Men men de lär väl dröja ett tag till.. Hmm :( Men men vad ska man göra åt saken. tråkigt som f*n är de i alla fall.. :(

nehe nu ska jag väl ta o försöka hitta på något.. Visst de finns alltid saker att göra här hemma men man ska ju ha orken oxå... Hmm Ja ja.

men ha de bäst

Puss O Kram

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tidigare år

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Skapa flashcards