Maads

Alla inlägg under oktober 2011

Av Madde Ryding - 25 oktober 2011 18:38

Nu sitter jag hemma i soffan igen. Har varit hemma hos mamma o lämnat transporten idag med.

Har dessutom ringt till arbetsförmedlingen till min handläggare där så han ska skicka en tid till mig så att jag kan bli inskriven på umngdomsgarantin. så man får pengar för att man är inskriven där. :)


Nu ikväll måste jag sätta mig o göra färdigt mitt CV så jag kan skicka iväg de till min jobbcoach.

I mon vet jag inte riktigt vad som händer. men de får man ju se då.. Hoppas på något skoj ialla fall..

Snart kommer väl mattias hem från mötet på hans jobb. Så då ska vi väl åka o handla lite tror jag.. sen blir de nog bara till att sitta hemma o ta något glas vin kanske :)

Av Madde Ryding - 24 oktober 2011 23:00

nehe nu är det nog dags för mig att sova. är jätte trött verkligen. i mon ska man åka ner till mamma med transporten o sen ska min kära syster åka med oxå o hämta sin hund som mamma har haft. senare i mon vet jag inte vad som händer. det får man se i mon.ne det blir en kort uppdatering idag för är jätte trött. jo förresten så va jag ju på malkars idag o det va jätte trevligt. va jätte fina lokaler o allt men tror att det blir lite för dyrt i månaden. funderar på friskis o svettis istället. det är lite billigare dessutom. eller i alla fall billigaste stället i Kalmar så det får det nog bli. men men ha det så bra. puss o kram

Av Madde Ryding - 24 oktober 2011 10:15

Gomorron allesammans. :)


Ligger fortfarande i sängen o funderar på att gå upp men vet inte om jag har gjort rätt beslut än :P

senare idag ska jag åka till malkars som sagt o jag måste börja med att redigera mitt cv oxå.. sen ska jag städa ytterligare lite till som om de inte va nog med de igår.. :P men men de måste göras de med..


senare ska vi åka o slänga allt skräp som vi har lastat i transporten o de kommer nog ta sin lilla tid.. för de va ju inte lite som vi rensade igår..

Ne nu ska jag nog äta frukost för min mage skriker att den är hungrig :P

Ha de bra puss o kram

Av Madde Ryding - 23 oktober 2011 21:29

Hejhej!

Åh nu har man äntligen satt sig ner efter en städdag. Har rensat nere i källaren o i lägenheten så nu kan man äntligen gå inne i förrådet igen hihi :P Så har vi lastat in en massa skräp i transporten medans vi har kvar den. så nu är de lite mer utrymme vid glasbordet som vi satte in igår :)


Funderar på att ta ett glas vin i dag med.. De sägs ju att de är nyttigt med ett glas vin varje dag eller om de är i veckan men men skit samma. har inte druckit vin på länge så då kan man ju ta de 2 dagar i rad istället så jämnar de ju ut sig :) hehe ska ju ändå inte köra någonstans mer i kväll.. Skönt de.


I mon så ska jag till Malkars träningscentrum för en genomgång av lokalerna och hon som jag ska ha mötet med i mon ska hjälpa mig att göra upp en kostplan för just mig. Så nu kanske man äntligen kommer igång.. Eller ja de är ju en bra start att göra upp en kostplan i alla fall.. de är ju en bra början.


Ha de Bäst Puss O kram

Av Madde Ryding - 22 oktober 2011 22:47

hejsan! har nästan precis kommit hem från en super god middag på lilla pubben. åt ryggbiff med pommes o sås. så underbart gott va det. så sitter nu o tar ett glas jätte gott vin. relax heter det. det borde ni verkligen prova. va super gott vitt vin. har precis ställt upp glasbordet som jag o mamma var nere o hämtade idag i Ronneby hos en kollega till mamma. har fått träffa mina älskade pollar idag med. o ossi va sällskapssjuk som vanligt.o alamo gick ute i hagen o tyckte det va jätte spännande när vi åkte iväg med släpet Hehe. han är så fjompig ibland hihi men det är ju därför jag älskar han. Hehe. ne nu ska jag fortsätta njuta av mitt underbara vin. ha en trevlig lördag kväll allesammans. puss o kram.

Av Madde Ryding - 21 oktober 2011 22:37

god kväll allesammans. nu blir det sängläge för min del. ska upp vid 3 i mon o jobba. så känner att det är dags att sova. senare i mon så blir det att åka med mamma o hämta ett par nya möbler till lägenheten. senare på kvällen så ska vi ut med älsklingens jobb o äta. sen på söndag så vet ja inte riktigt vad som händer men det får vi se då. nehe nu ska jag sova. god natt. hörs i mon. kram kram

Av Madde Ryding - 21 oktober 2011 16:13

hejsan! sitter hemma o bara slöar. sitter o tittar på pippi tillsammans med Maja. Hehe hmm satt o tittade på tradera igår o kkollade lite på resor o såg en Tallinnkryssning som såg intressant ut så lag budade på sen o idag när jag kollade min mejl så hade jag vunnit den för 105 kr. o den resan är på tisdag o jag vet inte riktigt hur vi ska hinna med det o ha råd med det. Hehe men vi är ju sugna på att åka både jag o älsklingen. så just nu vet vi inte riktigt hur vi ska göra. vad man ska hitta på idag det vet jag inte. Men det får vi väl se. ha de bäst kram kram

Av Madde Ryding - 20 oktober 2011 21:09

Tjoho!

Just nu sitter jag o tittar på filmen Rallybrudar som går på Sjuan! Tycker den är riktigt bra faktiskt. Den visar att tjejer oxå kan köra bil. O de är precis vad vi kan också!! :) hehe

blir nog i säng tidigt i kväll.. eller ja de får vi nog se. Har i alla fall gjort mitt CV klart. och blev riktigt nöjd med de så jag får hoppas att min jobbcoach ska bli de oxå:)


I mon vet jag inte vad som händer. hoppas på något skoj i alla fall :) kommentera gärna med vad ni ska hitta på och ge mig inspiration. :)



Här är en bild på mig för ganska länge sen när jag o becca

va ute på en krog i kalmar :)  Så de är nog typ 1 år sen :)



 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards