Maads

Alla inlägg under oktober 2011

Av Madde Ryding - 20 oktober 2011 17:07

nu har man precis kommit hem för har varit o handlat på maxi. det va hur mkt folk som helst där o det va massa provsmakningar överallt o så är jag med i en tävling om ett årskort på malkars träningscentrum. så nu är det bara vänta o se! man kan ju alltid hoppas på det bästa. eftersom jag ska börja mitt nya liv med att bara äta nyttigt o inget godis. så har köpt hem lite naturgodis istället. har blivit helt frälst i makademiannötter. vet inte varför. Har typ aldrig tyckt om dom förut. men nu bara avgudar jag dom. hmm konstigt. ryggen börjar faktiskt bli bättre känner knappt någonting längre. så det är så jäkla skönt. så då kanske man kan få sova i natt för en gångs skull. nehe nu kanske man ska börja med maten. så man får något varmt i sig.;) Hehe.puss o kram

Av Madde Ryding - 20 oktober 2011 13:46

hejsan allesammans!


Hoppas att ni har haft en bra start på dagen :)

Idag så blir de nog bara till att ligga hemma som vanligt för ryggen är fortfarande pajj. så ska väl se om man hittar några jobb i stället.. o måste börja med att skriva mitt cv som min jobbcoach ville ha in.. o de va senast i mon som hon ville ha den så får väl börja med den i dag :)

O snart är de ju helg o då får vi se vad man ska hitta på. ska väl ut o äta med älsklingens jobb.

Nehe nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. så uppdaterar senare. ha de bäst

Puss o kram

Av Madde Ryding - 19 oktober 2011 08:44

Godmorgon!

Har knappt kunnat sova i natt för så fort jag har vänt på mig så har jag vaknat av smärtan.. så jag ska upp till vårdcentralen kl 1 i dag. Så vi får väl se vad dom säger. Hoppas på de bästa i alla fall.! :)


Just nu sitter jag i alla fall o tittar på Vakna med the Voice men de är ju tyvärr snart slut så då får man väl sätta i gång jersey shore som man har kvar o titta på :)

Senare i dag vet jag inte vad som händer mer än att jag ska upp till läkaren. Får väl se lite sen.. de är mkt jag inte kan göra nu bara för att jag har så jävla ont i ryggaset.

men men ha de bäst. Puss O Kram

Av Madde Ryding - 18 oktober 2011 23:29

nehe nu blir det nog sängläge för min del. ryggen är fortfarande inte okej. just nu kan jag knappt röra mig för då gör det så jäkla ont. så kanske får ringa till sjukvårdsupplysningen o fråga hur fasen jag ska göra... det känns som det enda rätta just nu. i morgon vet jag inte vad som händer. det blir frågan för i morgon. men nu blir det sängen. så god natt allesammans. puss o kram

Av Madde Ryding - 18 oktober 2011 18:41

hejsan!

Idag så har min jobbcoach ring och hon har även skickat mejl till mig om hur jag ska förbättra mitt CV och mitt Personliga brev. men hon tyckte även att jag redan hade gjort ett bra cv men att de bara behövde förstärkas lite. Och att grunderna fanns ju i det, så de va ju väldigt positivt :)


Idag har jag också varit på Latjo Land med älsklingen och maja så hon fick leka av sig lite :) hehe jag tror nästan att vi hade roligare än vad maja hade. ;) Är de inte så de ska vara?! :O hehe nej men hon hade säkert kul hon också.

Satt ute på balkongen o räknade på att på måndag så är de bara 2 månader kvar till julafton.. Så de är inte alls långt kvar. Usch vad tiden går. vart har den tagit vägen?! De är något som jag inte fattar.. Hmm men men. de är väl ändå positivt att den går fort men ändå negativt eftersom att de känns som att man inte hinner göra något.


Usch o idag när vi va på Latjo Land så har jag antagligen sträckt ryggen eller något eller överansträngt mig. För just nu är de inte bra i övre delen av ryggen. Kan knappt röra mig o kan inte ta djupa andetag för då känns de som att de är någon som kör in en kniv i ryggen.. Hmm!! Konstigt.

Gör kanske en uppdatering lite senare igen.

men ha de så bra så länge. Puss O Kram

Av Madde Ryding - 17 oktober 2011 21:17

Gokväll!

har just precis bakat en kaka eller kärleksmums heter de :) Men de blev ju bara skit med de.. eller älsklingen började med nåt jäkla kakaokrig så jag såg ju ut som en hemmagjord Neger (ursäkta ordvalet) men bokstavligt talat så gjorde jag de. men den blev i alla fall klar o nu står den o svalnar så ska snart ta en provsmakning.


O Just nu så sitter jag o äter lite naturgodis. :) ska börja på min nya diet. Att sluta äta godis o börja röra på mig mer. känns bara som att man sitter hemma o blir en slö tvtittande soffpotatis.. o de har inte jag någon lust med... Så de ska jag försöka mig på ( jag vet inte för vilken gång i ordningen) men de ska nog funka :)


Aja nu ska jag nog ta mig en provsmak och sen ska jag fortsätta titta på tv som jag "aldrig" annars gör.

BTW så har jag sett att dom har slutat sända Svenska Hollywood fruar!!! O Varför de nu då??!! Dåligt..


ha de bäst. Puss Puss


 

Av Madde Ryding - 17 oktober 2011 13:44

hejsan!

Jaha vad händer i dag då?! Just vad jag vet för stunden, ingenting.. de enda är väl att jag ska försöka få tag på facket igen för vilken gång i ordningen. O sen blir de väl jobb sök jobb sök o lite jobb sök igen.. Så de är väl så min dag är planerad.


I mon så ska jag gå o träffa en vän som jag inte har träffat på jättelänge som jag sa igår. :) Ska bli hur kul som helst. Sen ska jobbcoachen ringa vid kvart i 11 i mon på morgonen så de får jag inte missa.

resten av veckan har jag ingen aning om vad de är som händer. De får man planera lite senare. Några bra förslag? Så kommentera gärna dom. :)


Och är det något som ni vill veta om mig så är de bara till att ställe en fråga :)


ha de så bra

PussOKram

Av Madde Ryding - 16 oktober 2011 22:36

tjena. ligger i soffan o tittar på jersey shore. tycker det är så jäkla kul att titta på. det är nog faktiskt ett av dom bästa programmen faktiskt. eller vad tycker ni?ska nog snart gå o lägga mig. är jätte trött. trots att jag ville somna om idag på morgonen så gjorde jag inte det utan låg kvar i sängen o tittade runt på datorn lite o snackade med en vän som jag ska gå o träffa på tisdag. ska bli så kul. har inte träffat henne på jätte länge. så det ska bli hur kul som helst. :) middagen tillsammans med mamma o mina systrar o mammas sambo va hur bra som helst. vi gick o åt Kina mat nere vid stationen o det va jätte länge sen jag åt det. hur gott som helst. nehe nu ska jag kolla klart på mitt program o sen ska jag sova. så god natt på er o ha det bäst. puss o kram. <3

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards