Maads

Alla inlägg under oktober 2011

Av Madde Ryding - 8 oktober 2011 20:55

Fy nu är jag så trött så jag skulle kunna göra vad som helst för att få gå o lägga mig just nu!! så jag får väl ta o göra de.. Ska ju inte sitta o beklaga mig för er över att jag är trött för de finns ju som sagt bot för de ;) hehe


Ja ja.. i mon får man se vad man ska hitta på för något kul.. ska kanske åka med maja så hon får träffa hennes "kära" moder!!

Nej nu ska jag gå o lägga mig.. Natti Natti allesammans.. :)

Puss o Kram

Av Madde Ryding - 8 oktober 2011 19:11

Usah har varit vaken i över 30 timmar nu! gick upp vid 11 igår morse o sen när jag väl skulle sova för att jag skulle upp o jobba så kunde Jag inte sova. o klockan blev bara mer o mer o sen när väckarklockan ringde så försvann tankarna på att få sova. så det blir nog att man sommar på soffan i kväll. tidigt. Hehe men men det får faktiskt älsklingen stå ut med. för det va han som kom hem o väckte mig i natt o bara ville ha em puss. åh blir så galen på han ibland. Hehe nehe nu ska vi snart äta lite o hem blir det bara att ligga på soffan hela kvällen. ha det så bra. puss o kram

Av Madde Ryding - 7 oktober 2011 22:27

tjo!nu har man precis duschat o nu ska man sova för att orka upp o jobba i mon! senare i mon så får man se vad man hittar på dog kul! om det inte bara blir till att ligga hemma som vanligt. :( börjar bli ganska tråkigt att bara vara hemma nu för tiden. jo just det vi har ju tvätttid i morgon. på det är väl vad man ska hitta på fram till kl 3 i alla fall. sen kanske man ska sitta o va någon öl på kvällen eller något. man får se lite. nehe god natt allesammans. puss o kram

Av Madde Ryding - 7 oktober 2011 15:34

Tjoho!!

Usch i dag är de inge vidare alls :( Har feber o helt slut i hela kroppen :( men i dag slapp jag i alla fall jobba när jag har feber..

Har varit upp på vårdcentralen i dag med o han sa att min trummhinna hade spruckit lite så de va därför jag knappt inte hörde något på de.. så fick medicin för de o sak upp dit om en vecka igen o kolla så att allt är okej..


I mon blir de säkerligen jobb igen om jag är bättre som jag hoppas på..

Nu ska jag kolla lite på ABDC på MTV! :) Älskar den kanalen.. :)

Puss O Kram

Av Madde Ryding - 6 oktober 2011 19:42

HejHej!

Idag så har man jobbat o de har ju inte gått annat än åt helvete ungefär.. ne men de har väl gått ganska bra även om jag har fått jobba med feber o ont lite överallt.. Har så förbannat ont i örat oxå.. har troligen åkt på öroninflamation igen.. hade så ont inatt så jag har knappt sovit överhuvudtaget! :( men menhar ju i alla fall gjort mitt bästa idag på jobbet :) Bara för att Gestapo ??Stavning?? till chef va tvungen till att gå på en truckutbildning.! hehe

Så han sa att jag skulle vara hemma i mon o så skulle vi höras i mon om att jag ska köra på lördag!

nehe Nu ska vi snart äta lite mat.. Har inte ätit något i dag eller jo jag köpte 2 korvar på City Gross för en timme sen ungefär o de är de enda :P hehe Men ja ja.. skit samma jag får skylla mig själv när jag inte tar mig tid att äta på jobbet :)

men Ha de så bra..

Puss O Kram

Av Madde Ryding - 5 oktober 2011 21:35

tjo!nu ska man gå o lägga sig. ska upp o jobba o göra sitt bästa även om man inte mår så bra! men men. sen i mon så där man väl se vad man hittar på efter jobbet! ska väl hem o söka jobb som vanligt. nehe god natt på er allesammans!puss puss

Av Madde Ryding - 5 oktober 2011 16:41

Hejhej!

Usch i dag är de inge bra.. I förgår kväll så började de hugga i min rygg o igår morse så kände jag att jag hade jätteont i min högra lunga o i går kväll fick jag jättesvårt att andas o hade sån jäkla värk i mitt högra öra.. Kunde inte ens ta i örat för att de gjorde så ont.. Så fick ringa till chefen vid kvart över 11 o säga att jag inte kunde komma för att jag hade så jäkla svårt att andas o att jag hade sån värk i örat. Sen ringde min andra chef o frågade hur de egentligen va med mig o jag sa som de va att de inte va bra alls o att jag skulle försöka få tag i läkaren..

Men i dag när jag har ringt till dom har dom inte svarat o sen när jag väl får tag i dom så stänger dom om 1 min.!! Snacka om att man blir förbannad.. Men men vad ska man göra..!!

Så ska försöka pallra mig till jobbet i mon o försöka jobba!! för de va lite beställningar till vissa kunder..

Nehe Nu ska jag gå o tycka synd om mig själv :) hehe Tycker att jag behöver de! ;) hehe

Så ha de så bra Puss O Kram

Av Madde Ryding - 4 oktober 2011 15:21

Hej!

Nu är man äntligen hemma från jobbet :) har faktiskt gått jättebra idag o är jättenöjd över dagen på jobbet. Och den nya chefen har åkt med i dag o han va tydligen jättenöjd o han frågade hur jag ville ha de o lite så o då sa jag att just nu vill jag inte alls men han sa att han verkligen ville ha kvar mig för att de är alltid bra att kunna ringa mig när de väl behövs.. Så nu känns de mkt bättre :) men sak ändå söka något nytt jobb :) så man får väl se..


Jaha o vad ska man göra nu då??!! Någon som kan säga vad man kan hitta på till halv 8 i kväll då Älsklingen slutar jobba!!

Fortsätta o titta på tv kanske?! Meeeen neeej de är trååååkigt..!!!!!

Men men får väl göra de så.. Ha de så bra

Puss Puss

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards