Maads

Alla inlägg under september 2013

Av Madde Ryding - 9 september 2013 11:16

Tjo alla glada!!
Hoppas ni har haft en bra helg. Själv har jago mmin kärlek varit hos min kusin med familj i Heby o umgåtts lite med dom o ätit god mat o efterrätt :)

Ja som rubriken lyder så klarar man sig bättre utan vissa personer. För ett tag sen försökte jag ju hjälpa en tjejkompis från Småland till att få jobb här i Västerås som hon sedan fick men sket i det sen efter att hon blev sjukskriven och skulle åka ner tillbaka till Småland för att vila upp sig hos sin familj.. men har inte ens hört av sig förens nu o då vill hon inte ens förklara vad som är fel. Men är man inte tacksam över att ens så kallade bästa vän hjälper en med att få ett jobb o ett bättre liv så skiter jag i vilket.. då behöver inte hon finnas i mitt liv längre när hon inte förtjänar det.. o det känns som att ingen i den familjen förtjänar att finnas i mitt liv o mina tankar.. så om du läser detta hoppas jag att du får ett så Jävla mkt bättre liv utan mig!

Puuh va tvungen till att skriva av mig lite såhär en måndag..
Men men arbetsdagen är snart slut ändå :) ha det bra :)

Av Madde Ryding - 4 september 2013 08:55

God morgon allihopa!!
Va ju ett tag sen jag skrev här igen..
Men ska försöka att det ska bli ändring på det.. :-P men men har i alla fall börjat att jobba igen efter sjukskrivningen, fick reda på att det va buktande disker som gjorde att jag fick ont.. eller ja. Jag har det fortfarande i bland men inte lika mkt som förut som tur är.. har ju i alla fall fått börja jobba, o det känns jävligt skönt. :) har fått köra lite för Carlsberg som sommarvikarie bara för att dom inte hade några chaufförer, så då va man snäll o hoppade in. :) så nu sitter man o kör öl o sprit till bolagen i 1,5 vecka till sen börjar man köra tradare o Ica igen :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards