Maads

Alla inlägg under oktober 2011

Av Madde Ryding - 16 oktober 2011 08:52

Gog morgon gott folk :)

Har nästan precis varit o lämnat älsklingen på jobbet och ska väl försöka somna om igen o sova några timmar till :) Alltid lika skönt när man vaknar tidigt på en helg o veta att man kan somna om igen! :)


Sen vid halv 2 tiden så ska jag åka o lämna maja hos hennes farmor o farfar för att jag ska sedan ta mig till min syster och fira hennes hund som fyller 3 tror jag de va ;) hehe o sen fira mamma som har tagit "Studenten" Bättre sent än aldrig eller?! :)

senare ikväll så vet man aldrig vad som händer.. De får vi kolla vidare på senare o hoppas på att de händer något kul. Men de blir de väl som vanligt inte. :P


Åh har hittat en jacka som jag vill ha en Didrikssons jacka men den kostar 1600 så den får nog vänta ett tag! :( Vill verkligen ha en så en sån får man nog inhandla så fort man har råd o innan vintern biter sig fast ordentligt.

  Denna är de som jag vill ha!! :) Så hoppas på att kunna köpa den inom en snar framtid. :)

nehe nu ska jag försöka somna om en stund till innan jag ska upp igen :)


ha de bra..

Puss O Kram

Av Madde Ryding - 15 oktober 2011 16:56

hej hej. Usch idag mår man som man förtjänar. men men man får ju skylla sig själv. så just nu ligger jag bara o tittar på tv som jag har gjort hela dagen. Hehe senare idag vet jag inte vad som händer men det får man ju se. eller ja det är ju ganska sent på dagen så vi får se vad som händer senare i kväll kanske man får säga. Hehe ska väl försöka hinna med att diska o lite så. gjorde ju rent akvariet igår o det blev super fint. :) nehe nu ska jag fortsätta titta på tv o vänta på att älsklingen ska komma hem från jobbet. ha det så jättebra allesammans puss o kram

Av Madde Ryding - 14 oktober 2011 11:46

Tjoho!!

Nu är man hemma igen o skulle haft ett telefonmöte med en på arbetsförmedlingen men hon ringde en minut innan jag kom hem så hon ringde precis o sa att hon ringer på tisdag istället för hon hann inte prata just nu.


Idag så kommer becca in o sen blir de utgång senare ikväll tillsammans med henne :) Skojjsigt :) va ett tag sen vi va ute nu o ett tag sen vi träffades så de ska bli riktigt kul :)


Ska försöka ringa till vårdcentralen uppe i berga om en tid i dag med så får hoppas på att dom har öppet eftersom några idioter har bränt ner nästan hela berga centrum.. annars vet jag inte vart jag ska ring.. men men de löser sig säkert :)


Nu ska jag gå o göra i ordning akvariet för de ser för jävligt ut rent ut sagt :P hehe.

ha de bäst..

Puss O Kram

Av Madde Ryding - 13 oktober 2011 16:48

nu sitter jag hemma hos mamma o har varit ute o hälsat på hästarna o gett dom lite godis så dom blir glada. ossi får bara stå inne o det ska han göra nu i 3 veckor medans han går på medicinen. så jag hoppas verkligen att allt kommer att gå bra o att den kommer att hjälpa så han blir frisk. o alamo står ute i hagen o gnäggar o vill inte vara själv o vill inte att man ska Ta kort på han. hihi men det gör jag ändå. o i natt så har några idioter bränt ner nästan hela Berga centrum i Kalmar. o Jag fattar inte att polisen inte står där uppe så dom får ett slut på alla jävla bränder där uppe. Men men är dom tröga o inte gör så så får dom ju skylla sig själva. o + att det är inte långt ifrån där vi bor. så jag hoppas inte att dom kommer ge sig på lägenheterna sen. ja ja nog med tråkigheter. ha det så bra som ni kan ha det. puss o kram

Av Madde Ryding - 13 oktober 2011 08:23

Godmorgon Alla bloggläsare!! :)

Ligger i min säng o ska väl försöka somna om tror jag o sova till 11 i alla fall!! Sen ska man gå upp o käka frulle o sen in till Arbetsförmedlingen o sen hem till mamma :)

Ossi har fått fång och hovbensrotation så nu är man inte allt för glad.. livet hade kunnat vara roligare än så.. O om de som sagt inte funkar med medicinen nu i 20 dagar så finns de inget mer att göra!! :'( JAG VILL INTE!!!!!!

Mina hästar betyder verkligen allt för mig så jag vill verkligen inte att de ska hända dom något o nu kunde de värsta hända!!!  

Så nu vill jag bara tillbringa tid tillsammans med hästarna..  :( Känns så jävla jobbigt att bara säga så att man kanske ska tillbringa den sista med dom!! O Jag vill verkligen inte!!! jag vill bara att allt ska vara bra.... Men i helvete heller att de ska vara de..!!!



Av Madde Ryding - 12 oktober 2011 18:04

Usch i dag har man jobbat o allt har väl gått bra.. Men när man kom hem o ringde mamma så fick man ju inga roliga besked. Våran fjording som har varit sjuk ett längre tag eller fortfarande är har fång (vetrinären har vatt där i dag). O jag fattar inte varför i helvete den andra vetrinären som har vatt där tidigare inte kunde ha sett det då när han väl va där... Så han ska tydligen gå på medicin i 20 dagar o om de inte blir bättre så finns de inget mer i göra!!  Så just nu är allting åt helvete.. Jävla vetrinär jävel som va där tidigare säger jag bara!!!!! 

   

Av Madde Ryding - 11 oktober 2011 15:49

jaha då va man hemma från jobbet då ja. har faktiskt gått jättebra idag. chefen har kört o jag har näst intill bara suttit o åkt med. Heheva ju som sagt i Linköping igår med o allt gick super. men när vi hade varit på stan em stund o kom tillbaka till sjukhuset så hade vi varit på donken o köpt varsin cheese o em dricka men sen när jag öppnade locket så låg det em död fluga infrusen i isen. snacka om att det va äckligt eller?! men men nu har jag precis varit o hämtat min kära systers hund. så ska vara lite hundvakt åt honom till halv 8 ungefär. :)nehe nu ska jag ta o gå o hitta på något annat. ha det så bra. puss o kram

Av Madde Ryding - 9 oktober 2011 14:37

HejHej!

Sitter o tittar på 99 saker man måste göra innan man dör med erik o mackan.. Ganska kul o titta på faktiskt.. dom kan komma på ganska sjuka grejer.. men men..  o + att de är sjukt fint väder ute. :) O de va ju länge sen de va de.. så de är ju positivt.


Snacka om att de va skönt att få gå o lägga sig o sova igår eller?! Hur Gutt som helst.


Sen när mattias kommer hem så ska vi upp till 4H-gården så maja får leka lite o så får vi ser om de finns några djur ute :)

Men de blir till att gå o lägga sig tidigt idag med.. För i mon ska vi åka upp till Linköping till Universitetssjukhuset för att jag ska gå på massa kontroller :)

Nehe Nu vet jag inte vad jag ska skriva om mer.. Så ni får ha de så bra..

Puss O Kram

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards