Maads

Alla inlägg under september 2011

Av Madde Ryding - 30 september 2011 19:10

Tjoho!!

Nu har man städat ur bilen o ätit tacos, va så längesen vi åt de så vi tänkte att vi skulle unna oss de eftersom de är fredag. :)

Så nu ska man snart hoppa in i duschen o sen ska man ge sig ut till byn, sen blir de öland :) Blir nog till att ta ett par öl eller cider oxå ;) Mummsigt :)

Annars idag har man inte gjort så mkt. Har varit på jobbet o faxat iväg lite papper till chefen o sen pratat med han jag ska köra åt nästa vecka :)  så då blir de fasen inga sovmornar. då blir de till att gå upp vi 3 o börja jobba vid 4 på morgonen.. Men men vad gör man inte för pengar och för att man ska slippa vara hemma o sitta o glo in i en tvruta hela dagarna!!! Så de ska bli skönt att bara få jobba en vecka :)

nehe Nu ska jag duscha sen ska vi åka iväg.. Ha de gött

Puss O Kram

Av Madde Ryding - 30 september 2011 00:30

Usch nu kan man höra sängen skrika efter mig o den längtar efter att jag ska komma nerkrypandes o gosa ner mig i täcket o släcka ögonen för natten!! Känns som att de behövs just nu.

Sen i mon blir att åka till jobbet o skicka iväg lite papper o sen på kvällen blir de ölands skördefest :) Har aldrig vatt där så ska bli intressant att se hur de är på konstnatten :)

Så nu ska jag krypa ner i sängen så Natti Natti.

Puss O Kram

Av Madde Ryding - 29 september 2011 20:09

Nu börjar kvällen ta över o maja har precis fått bada.. Råkade hälla i för mkt skum så hon syntes nästan inte ibland allt. Men hon hade kul i alla fall o jag blev blöt som alltid när hon badar o jag sitter jämte henne! så nu är de översvämmning inne i badrummet. men men man är bara liten en gång.! :)

Så nu ska hon gå o sova o jag ska gå o poppa popcorn.. Gott :)

ha de bra :)

kram kram

Av Madde Ryding - 29 september 2011 15:53

Usch idag mår man som man förtjänar. Men kul hade vi igår i alla fall! :) blev att vi åkte in till stan sen men de va ju inget att hurra för, för de va ju inte alls mycket folk så vi åkte hem efter 40 minuter ungefär.

Så idag blir de nog bara sitta hemma o titta på tv o tycka synd om sig själv. Men jag får ju ändå skylla mig själv. hehe


Sitter nu o kollar på Paris hiltons BBF! tycker de är ganska kul att sitta o titta på sånna här program :) men tycker ändå att de är ganska fånigt att dom kan komma på sånt här.. där Paris ska åka runt i världen o flera personer ska få tävla om att bli hennes BFF!  men men de är ju hon som väljer att göra detta så.

nehe nu ska jag ta o hitta på något annat men vet inte vad än..! men ha de så bra så länge.

Toodelidooo

Av Madde Ryding - 28 september 2011 21:16

Tjoho!!

Nu är de ju lillördag så då får man dricka :) Så nu sitter jag o 2 tjejor o dricker lite o lyssnar på musik :) Gutt :) hehe

O idag har jag inte gjort så jättemkt.. har ringt till chefen bara o rett ut mina problem med mina lönespecar.. men men.

ne nu ska jag vara lite social med Tjejerna :)

Ha de så bra :)

Puss o kram

Av Madde Ryding - 28 september 2011 00:22

Vet inte om detta kommer funka men jag gör ett försök i alla fall. Har ansökt om sponsring till min blogg men vet inte om det kommer funka eller inte.. det märker vi. Man kan ju hoppas på det bästa. Men det kanske inte är någon idé för jag inte har så många besökare om dagen. men men då har jag i alla fall gjort ett försök!!

Kolla gärna in deras sida o kolla om ni också kan få sponsring för eran blogg :) Man kan inte få annat än ett nej! OBS! Länken Ligger i menyn!! Det står "länken till sponsring"  Så kolla in där :)


O nu sitter man o tittar på när älsk, matte o anton spelar Tiger Woods på Wii :) men de verkar inte som att de går något vidare.. hehe ganska kul att titta på faktiskt..


Försökte få ner Ossi på åkern i dag så han fick komma ner o äta lite mer men de gick inge bra. han vill fortfarande inte ens gå. o knölen på halsen har inte försvunnit än :( O vetrinären kan inte komma förens den 12. O då hoppas jag att han hittar något så han slipper vara mer sjuk!!

Men nehe nu ska jag fortsätta dricka upp min cider o titta på när killarna spelar golf:)

sen ska jag sova. Så natti natti

Puss o kram

Av Madde Ryding - 27 september 2011 12:48

Usch idag har man fullt upp! :( Ska söka jobb, försöka få tag på facket igen, åka till arbetsförmedlingen, åka till jobbet o skicka iväg tidrapporten för de få timmar som jag har jobbat denna månaden, sen ska jag hämta maja lämna henne till barnvakten o sen hem till mamma o ta hand o fikat på raggar klubben.. Puuuhh

Så de är nog dags att sätta igång nu. Annars kommer jag aldrig hinna med allt..!

Så Ni får ha de så bra sålänge..

Puss O kram

Av Madde Ryding - 26 september 2011 20:31

Tjoho!!

Nu är man hemma i kalmar igen.. Sitter o tittar på idol och sen ska jag kolla på Svenska Hollywood fruar. Tycker de är riktigt kul att titta på :)

Tycker om att sitta o titta på kändisarnas liv o hur deras vardag ser ut :)

Men en sak jag inte fattar är hur fan man kan pierca en ettåring o sen ha med sig en annan som får hålla i ungen för att man inte ens klarar det själv. Hmm ja de är en fråga för sig!? men men de är ju deras problem.


O från de ena till de andra så är ossi fortfarande inte okej.. :( Han ville inte ens gå ner på åkern o äta i dag o mat är något han inte säger nej till i första taget. O dessutom har han fått en knöl i halsen som han har ont i om man klämmer lite på den :( så jag hoppas att de snart kommer bli bra. Så om de är någon som vet vad de kan vara så får ni hojta till. 

Men men nu ska jag fortsätta att titta o på tv. Sen vet jag inte vad som händer..

Så ni får ha de så bra så länge

Puss o kram <3

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tidigare år

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Skapa flashcards