Maads

Alla inlägg under juli 2012

Av Madde Ryding - 27 juli 2012 15:54

Hejsan! Va ett tag sen nu igen.. har ju inte hunnit med detta så mkt nu. Har jobbat hela tiden så då är man trött på kvällarna o på helgerna så har jag varit upptagen med annat, mitt liv tex! Hoppas ni har det lika bra i värmen som jag har.. är så fruktansvärt varmt o har varit det hela veckan, såå jäkla gutt, men tyvärr så jag jag ju då jobbat så har inte hunnit ligga i solen, så passar på nu. :)
Jaha vad händer annars i helgen då? Själv vet jag inte vad jag ska hitta på, hoppas bara på ännu mera sol o mer solande så man får någon färg till den 15 november då jag, pappa Pia (pappas sambo) o hennes dotter ska åka till Thailand.. :) a bli så skönt att komma iväg lite faktiskt :) nehe nu ska jag fortsätta sola. Ha det bäst puss o kram

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards