Maads

Direktlänk till inlägg 29 maj 2013

Sjukskriven!!!

Av Madde Ryding - 29 maj 2013 15:39

God dagens alla!!


Ja som rubriken lyder så är jag sjukskriven nu fram till den 9 Juni.. Så i 2 veckor i 2 VECKOR ska jag inte få köra lastbil/arbeta.. De suger getballe!! ;) 

Så här sitter jag, snart 21 år och redan problem med ryggen.. Hmm ja vad säger man. De är nog lika bra att hålla käften och finna sig i att man har en dålig rygg.. Jag har ju INTE valt fel yrke.. Många försöker få mig att tro att de är de jag har gjort men nej nej, inte om du frågar mig ;) 

Ja så jag va ju hos läkarn igår och kollade med dom, o han sa ju att de finns något fel men han kunde inte säga vad de va just nu, utan skickade en remiss upp till röntgen så jag får göra en hel undersökning av ryggen på de sättet istället men tyvärr så kunde de ju dröja från 1 till 3 månader innan jag kommer upp dit, o de är ju drygt att gå o vänta. Men vad gör man inte. Men i alla fall så när jag kom ner till jobbet och skulle lämna dom roliga papprena till chefen så säger han bara att han inte tänker godkänna det utan att jag måste gå till företagshälsovården istället. så har suttit och försökt få tag på dom idag så förhoppningsvis så kommer dom ringa antingen i dag eller i morgon.. 

lite jobbigt att vänta bara men vad fan ska man göra?! 


I helgen så blir de åka till Åkersberga med facket för Ungdomsforum med transport. Så åker på fredag och kommer hem på söndag eftermiddag, så vi får väl se vad de har att ge, om man blir någe klokare på vad facket håller på med eller inte.. :P Men de vette fan. De är sånt som märks. Så jag och kära kusin som tar studenten nästa vecka från säkerhetsgymnasiet ska åka dit och försöka förstå vad dom säger ;) 2 blondiner på en fackkurs!! Hur fan ska de här sluta?! Vi kommer ju vimsa bort oss ;) Nej men så illa är de nog inte ska ni se. ;) 


Nehe nu ska väl jag ta och göra något.. Men VAD?!!! Bara för att jag vet att jag är sjukskriven så är jag så jävla rastlös.... Hatar detta... 

Men men ha de bra 

Kram Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde Ryding - 9 september 2013 11:16

Tjo alla glada!! Hoppas ni har haft en bra helg. Själv har jago mmin kärlek varit hos min kusin med familj i Heby o umgåtts lite med dom o ätit god mat o efterrätt :) Ja som rubriken lyder så klarar man sig bättre utan vissa personer. För ett t...

Av Madde Ryding - 4 september 2013 08:55

God morgon allihopa!! Va ju ett tag sen jag skrev här igen.. Men ska försöka att det ska bli ändring på det.. :-P men men har i alla fall börjat att jobba igen efter sjukskrivningen, fick reda på att det va buktande disker som gjorde att jag fick...

Av Madde Ryding - 18 juni 2013 10:44

Hejsan!!    Jaha, då va de tisdag och min älskade gudson fyller 1 år idag!!  Kan inte förstå att de är ett helt år sedan han kom till världen. De känns faktiskt som att de va igår min syster skickade ett mess till mig om att jag hade blivit mos...

Av Madde Ryding - 16 juni 2013 23:22


God kväller på er alla!!    Sitter här i sängen o kollar på när min gubbe sitter o spelar något skit på datan!! :P Så vad gör man inte, jo man sätter sig vid bloggen och skriver lite istället... Hmm känns ju MYCKET mer socialt ;)    Dom senas...

Av Madde Ryding - 10 juni 2013 18:36

God dagens!!!   Nu, eller ja i natt kom vi hem ifrån småland efter en trevlig men jobbig helg i Björkängen. Så efter mycket bilkörning så är ryggen allt annat än okej..  I helgen va de ju som sagt Bilträff med dans i Björkängen med mycket fol...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards