Maads

Alla inlägg under juni 2012

Av Madde Ryding - 24 juni 2012 19:12

hejsan på er i regnet.. sitter ute hemma hos Sandra o är allmänt trög i bollen idag.. haft en super midsommar med trevligt folk o mkt snack:) måste nog medge att detta va den bästa midsommar Ever! hoppas ni oxå har haft en bra midsommar. tyvärr så hade man ju inte så värst tur med vädret i fredags men äh va fasen gör det lixom? det gick o grilla ändå! :P även om regnet stod som spön i backen. men men nu är det en ny arbetsvecka att se fram emot istället. :) ha det bäst pussar o kramar

Av Madde Ryding - 20 juni 2012 19:36

Hejsan på er! :) 


Va ett tag sen nu igen men har jobbat som satan varje dag så har inte orkat skriva något :P 

Men idag ska de väl bli några rader i alla fall :) 

Den senaste tiden som har gått så har jag hunnit bli 20, fått jobb och äntligen blivit Moster till en söt liten kille :) 

Ska försöka att hälsa på dom så fort som möjligt, vill ju se han IRL!! :) 

Jobbar just nu på ett företag i Kalmar, o kör lastbil, men tyvärr än sålänge bara över sommaren men hoppas på att de blir längre!! Håller tummarna för fullt, Kanske skrev att jag jobbade i förra inlägget men Äch vad gör de? 


Midsommar närmar sig med stormsteg o de är bara 2 dagar kvar, Känns faktiskt som att denna kommer bli den bästa. Ska festa lite med tjejorna becca o sandra o sen några kompisar till.. Tror de kommer bli en SUPERDAG!! :) 
Har även hunnit bli singel med efter 2½ års förhållande, då jag gjorde slut för att jag inte hade några känslor kvar, o de går ju faktiskt inte att leva i ett förhållande där man bara lever på enas känslor! Eller har jag fel?! Känns faktiskt bara så skönt att ha fått de sagt till honom o de känns skönt att vara "fri" nu.. Men men så kanske de är, eller brukar kännas efter? :) Så har flyttat hem till lilla mor min nu ett tag tills jag hittat en lägenhet, jag o becca funderar på att flytta i hop om vi hittar någon som finns i stan, som vi hoppas på att göra nu ganska snart! :) 

Letar även efter en ny bil så om ni har några förslag eller har någon tillsalu så hör gärna av er :) 

Nehe om man skulle ta o göra lite nytta istället. 

Men ha de Bäst. Pussar O Kramar 


BTW så ska jag o pappa o hans sambo o hennes dotter åka till Thailand i sommar som en 20 års present till mig från dom!!! Snacka om att jag har världens bästa pappa!! :) <3 

Av Madde Ryding - 5 juni 2012 18:21

Tjoohooo!!


Nu är man ett år närmare pensionen. börjar känna mig gammal!! :P hehe

Har faktiskt hunnit med att jobba och vara på bolaget o handalt för första gången idag med :)

Började jobba i onsdag på ett nytt jobb inne i kalmar med som jag kommer att jobba på i sommar o ev blir de förlängt!! Hoppas jag på, o dom har sagt de oxå! :)

Nehe nu ska jag ta o gå ut o vara lite social o käka lite! :)

Ha de bäst

Puss O Kram

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards