Maads

Alla inlägg under oktober 2011

Av Madde Ryding - 31 oktober 2011 21:06

hejsan!

Hoppas ni har en jättebra kväll :) Själv så sitter jag o har världens förkylning :( O jag har ingen lust med de alls. men de har väl ingen lust med att vara sjuk?! kanske när man gick i högstadiet när man inte orkade med t ex fysiken eller kemin ETC så bad man sin mamma eller pappa ringa o säga att man inte kommer för att man är hemma o är sjuk. Då fick man ju ligga i sängen hela dagarna o bara sitta hemma o titta på tv istället för att gå i skolan o ha någon tråkig fysiklektion :P


I dag så har man bara varit hemma o städat lägenheten idag igen! Känns som att man aldrig blir klar med de. utan varje dag kommer de nya saker. Hmm inte så kul när man är sjuk!! :( men vad ska man annars göra? de är inte kul att bara ligga hemma o titta på tv (som de va när man gick i skolan) o de är inte kul o städa. Så man får ju offra sig för något. Så tyvärr så blev de städning idag som jag fick offra mig för!

Av Madde Ryding - 30 oktober 2011 15:00

hejsan!

Idag mår man som man förtjänar. Va ju ute på krogen igår med Becca. Och till dom 50 bästa utklädda skulle dom dela ut goodiebags. Och jag o becca fick varsin i alla fall :P

De va riktigt mkt folk ute på krogen igår. o kan ju vara för att BingoModels va där. Så dom va med o dansade med alla på dansgolvet.


annars i dag så har jag bara suttit framför tvn o inte gjort någonting än så länge. Men ska snart börja med att städa hela lägenheten. så de är väl vad jag ska hitta på idag.. Hmm "Jobbigt eller vad"? man är ju inte riktigt på städ humör idag inte dagen efter man har vatt ute på krogen. men men de är väl bara att sätta igång.


Puss O Kram

Av Madde Ryding - 29 oktober 2011 22:19

Tjena!

Snart så blir de utgång för mig o becca.. även om båda två är sjuka. :P

Blev en häxdräkt för min del o becca blev en vampyr :) hehe så vi ska ha Skitkul just nu. hehe

Så nu ska vi snart åka iväg. :) Hoppas ni har en bra kväll allesammans där ute :)

Ha de så bra. Puss O Kram

Av Madde Ryding - 29 oktober 2011 12:56

Tjoho!

Ska snart åka iväh o köpa en munkorg till min kära lilla häst. han har fått börja vara ute nu men han måste ha en munkorg. men han börjar bli mkt bättre.. de märkte jag i alla fall när jag va hemma sist. För han va typ hyper speedad i boxen o va verkligen hur sällskapssjuk som helst. :P

Så nu ska jag till hööks o köpa en sån o sen möta mamma i Påryd. :)


Av Madde Ryding - 28 oktober 2011 18:58

Sitter o väntar på att syster ska komma o hämta sin lilla trötta hund. :) sen jag hämtade han så har han nästan bara legat o sovit.. Hmm kanske är tött av detta vädret han oxå.


Sitter o kollar om man kan hitta något som passar till i mon. har ju inte kommit på nåt än. Men men får väl gå på stan i mon o kolla om man hittar något intressant.. Kommentera gärana med förslag så jag blir inspirerad. :)

annars är de väl bara till att leta vidare i mon :)

Just nu går Lilla Kycklingen på tv så sitter o kollar på den. vet inte hur många gånger jag har tittat på den. så den kanske börjar bli lite "boring" nu.


Av Madde Ryding - 28 oktober 2011 15:49

hejsan!

Sitte just nu i telefonkö till telenor för att reda ut min faktura. tycker att de va lite väl mkt pengar de handlade om denna månaden.. Men nu sa dom att dom kunde inte se mer än vad jag såg så de är väl bara till att betala in skiten :S 


har varit o hämtat Harry med (systers hund) Så just nu ligger han framför TV:n o sover.. hehe

Ska snart börja med att städa.. Kan ju säga att de behövs.. men jag kan erkänna att jag är ganska lat med städning överhuvudtaget. Men man måste väl få tummen ur någon gång o hjälpa till lite med :P


I mon blir de kanske utgång med becca på en halloween fest på en krog i kalmar :) Så vet inte vad jag ska ha på mig.. vet inte om jag ska klä ut mig eller inte.. men har ju inget att ha på mig isåfall.. Hmm får gå till stan i mon o kolla om man kan hitta något :)

Nu får jag nog sätta igång att städa så de blir något gjort. så de blir musik på högsta volym. :)

Av Madde Ryding - 28 oktober 2011 00:51

hejsan!har inte hunnit blogga idag. så jag gör en uppdatering nu istället. har varit i kristvallabrunn idag o hämtat lite delar till vanensom vi måste ha till besiktningen senare om vi vill kunna köra med den sen. Hehe sen när vi väl kom hem så va det dags att laga mat o att sätta ihop bildörren till min bil. så det har varit ganska mkt att göra idag. i mon blir det väl till att ägna dagen åt att städa lägenheten. o sen ska jag hämta min kära systers hund vid 2 tiden så han slipper sitta själv hela dagen medans hon jobbar. så snäll jag är som ställer upp o hjälper till va? Hehe. nej nu ska jag sova. så sov gott o god natt. puss o kram

Av Madde Ryding - 26 oktober 2011 18:50

Nu äntligen så har man ett nytt handtag till dörren på bilen.. Blev galen när jag fick de i handen när jag o mamma var nere i ronneby o hämrade möblerna.

Så o idag har vi varit o hämtat lite grejer till bilen på skroten så nu kanske vissa saker i bilen börjar funka. Kan man ju hoppas i alla fall. :) Hehe!!


Annars i dag så har de inte hänt så jättemycket. Har bara varit på skroten o sen har jag bara vatt hemma. :)

I mon så blir de väl att fixa lite till med bilen o sätta dit alla andra grejer som vi köpte till den.


Sitter just nu o kollar på MTV o har nyss ätit. men nu ska jag hitta på nåt annat..

Ha de bra.. puss o kram

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tidigare år

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards