Maads

Alla inlägg under november 2011

Av Madde Ryding - 4 november 2011 19:38

hejsan!


Sitter o tittar på Böda Camping på 5:an o om 20 min så börjar tydligen Jersey Shore :)

Just nu har jag jättetråkigt för de finns inget att göra. Ska väl kanske diska upp lite sen innan jag ska gå o lägga mig.. ska ju som sagt upp tidigt i mon o jobba.. sen är de fullt upp hela dagen. ska på 20års kalas sen nästan såfort jag slutat jobba.. så de kommer bli en låååång dag o en jobbig dag.. Upp vid 4 o jobba sen direkt på kalas/fest.. Så vi får väl se hur fasen jag kommer orka med hela dagen i mon.. Men men de märks ;)


Nu ska jag fortsätta titta på Böda Camping. :)

Ha de bäst Puss O Kram


Av Madde Ryding - 4 november 2011 12:34

hejsan!


Nu har jag nästan precis kommit hem fårn arbetsförmedlingen :) gick faktiskt jättebra :) Min handläggare la ett gott ord får mig hos en arbetsgivare som söker chaufförer. så nu är de väl bara till att vänta o se o hoppas på de bästa..

Men med min tur med jobb så går de väl inte alls.. men de återstår o se. :)


Idag så vet jag väl inte riktigt vad som händer, blir nog bara till att vara hemma o pyssla lite. kanske ska gå ut o gå en sväng :) är ju nyttigt att ut o röra på sig så de kanske de blir. jag måste ju börja någon stans med mitt "nya liv" he he.

Av Madde Ryding - 3 november 2011 15:49

Tjo!ligger o tittar på top model just nu. tycker det är kul att titta på massa modeprogram. har inte gjort så mkt än idag. eller jag har inte gjort någonting än så länge. vet inte riktigt vad jag ska göra. finns inte så mkt att göra här hemma. :( så jag får väl fortsätta o bara göra ingenting. Heheha det bäst puss o kram

Av Madde Ryding - 3 november 2011 10:32

God morgon alla pigga o glada!


Ligger fortfarande i söngen o orkar inte riktigt gå upp.. Fortfarande sjuk o börjar få ont i bröstet av allt hostande o dessutom så har jag börjat få svårt att andas igen..

Så kanske ska ta o ringa till hjärtläkaren o fråga om de verkligen ska vara så här?!

För i Maj så fick jag hjärtmuskelinflamation och fick ligga på sjukhus i 2 nätter för mina hjärt värden va inte alls bra.. O jag är verkligen orolig över att jag ska få tillbaka de. har ändå kännt lite till o från i bröstkorgen enda sen dess.. O ibland så ha de strålat ut i vänsterarmen eller typ som kramp i den. så de är väl kanske dags att ringa o kolla upp de.


Har nästan precis pratat med jobbcoachen o hon ville att jag skulle göra vissa ändringar i mitt personliga brev o hon hade tyckt att de hade varit jobbigt att skriva allt de hon sa så de va därför hon ville ha ett telefonmöte.


idag så vet jag inte riktigt vad som händer. ska väl som sagt ringa till läkaren o fråga lite men annars ska jag nog bara vara hemma o försöka bli av med denna eländiga sjukdommen :P

Av Madde Ryding - 2 november 2011 19:35

Hejsan!


Sitter o tittar på halv 8 hos mig just nu. Tycker faktiskt de är kul att se när andra lagar mat :) Som jag oxå gjorde förut. så de blev bara kokt korv o hemmagjort potatismos :) Supergott blev de faktiskt. :) 

O nu så ligger maja i sin säng o förhoppningsvis sover så nu är de tyst o lugnt. hehe


I mon så ska min jobbcoach ring vid 10 istället för vid halv 10. Så då får vi se vad hon säger.

har dessutom sökt ytterligare sökt ett till jobb idag. Som spolbilschaufför. så nu är de väl bara vänta o se o hoppas på de bästa :)

 

Av Madde Ryding - 2 november 2011 15:17

Tjollahoppsan! :P


Hoppas alla har en bra morgon. :) Fortfarande sjuk men är på bättringsvägen som tur är. så nu ska jag göra mig i ordning o sen ska vi traska upp till ica i berga Centrum. :) för att bara handla de allra nödvändigaste till mat o lite så. 

Senare idag så vet jag inte riktigt vad som händer så de får vi se då! :)


Vid 8 i dag på morgonen så ringde min handläggare på arbetsförmedlingen mig o ville bara säga att jag skulle komma dit på fredag istället för han hade tydligen råkat dubbelbokat på måndag så nu ska jag dit vid halv 10 på fredag i stället. så det blir tidiga mornar för mig både i mon o på fredag. Men tydligen så skulle jag inte jobba på lördag för de va en röd dag. lite tråkigt eftersom just nu behöver vi pengarna. men men vad ska man göra?! Finns inte så mkt att göra åt de faktiskt.. de är som de är.


En sak jag inte har fattat de är varför Cupecakes har blivit så populärt den senaste tiden?!! Vet inte ens om jag själv har ätit de men får väl ta o baka de någon gång så får man väl smaka om de är gott. :)

Ne nu ska vi traska upp till berga. Ha de bäst!!

Puss O Kram

Av Madde Ryding - 1 november 2011 14:02

Hejsan!


Uscha jag har sån huvudvärk o har knappt kunnat sova i natt pga att jag bara har legat o hostat hela natten :(

Varför ska man behöva stå ut med detta?! men de är väl världen vi lever i som gör att livet inte alltid ska vara lätt.

tror att jag har feber oxå så de gör allting ännu värre. så i dag blir de nog bara till att ligga hemma o kurera sig..

men jag har tagit kan jang så jag har äntligen börjat känna smak o lukt igen i alla fall.. Asså jag fattar inte hur den häxdrycken kan hjälpa till att få tillbaka smak o lukt bara på några dagar?! Även om man fortfarande är hur sjuk som helst.


På torsdag så ska min jobbcoach ringa vid halv 10 på morgonen. Hon hade skickat ett mejl till mig o ville bestämma ett telefonmöte den 3 november. så då får vi väl se vad hon säger! :) Så efter dessa veckor som hon har varit min jobbcoach så hoppas jag på att få ett jobb.. men de är ju inte slut än. de är nog kanske 4 veckor till som jag ska ha henne som hjälp. Så de känns bra! :)


Appropå November så är de redan den 1 idag.. o nästa månad är de redan den månad som julafton är i.. Hmm vart har tiden tagit vägen egentligen?! Den bara flyger iväg. även om man har så himla tråkigt en dag så flyger tiden iväg.. för några år sedan när man hade tråkigt en dag så gick tiden jättesakta.. Hmm hur kan de komma sig att tiden går fortare ju mer åren går?! Hmm ja du de är en fråga för sig.


 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tidigare år

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards