Maads

Alla inlägg under november 2011

Av Madde Ryding - 24 november 2011 21:17

Tjo på er alla!!


Idag är de exakt en dag kvar till julafton, o hoppas bara på att de kommer någon snö med!!! hehe

Snart är de dags för mig att gå o lägga mig oxå eftersom jag ska jobba i mon. Ska väl ta o hoppa in i duschen nu med så man känner sig renare innan man går o lägger sig. Är alltid lika skönt att gå o lägga sig nyduschad!! :)


Efter jobbet i mon blir de nog till att städa i mon o förhoppningsvis få upp lite julgrejer innan söndag! så hoppas jag kommer hem ganska tidigt i mon så jag hinner med allt! :) O plus att de är lönedags i mon :) Men tyvärr så måste man betala räkningar :(


ne nu ska jag hoppa in i duschen. Ha de bäst, god natt o sov så gott allesammans..

Puss O Kram

Av Madde Ryding - 24 november 2011 13:03

hejsan på er!


Nu snart så ska jag åka hem till kalmar!! Blir att Syster o harry hänger med in oxå så slipper dom sitta själva här hemma o inte ha något att göra! Så då blir de arbetsförmedlingen o sen blir de hem o sätta upp alla julgrejer :) Jipppiiii äntligen får jag sätta upp alla min tomtar hemma :) hihi


Innan vi åker ska vi bara ge hästarna lite middagshö. Stallet är redan iordning så de är bara till att släppa in dom i kväll.. men jag kommer ju inte tillbaka förens på måndag!!

nehe ne nu får jag ta o gå o göra mig iordning så vi kan åka nån gång.

Ha de bäst

puss O Kram

Av Madde Ryding - 23 november 2011 23:39

hej på er alla :)


Nu är nog allt avklarat för idag, förutom en sak då, SOVA!!! hehe men de ska jag göra snart.. är helt slut i dag med. i mon så blir de upp tidigt för att släppa ut hästarna, sen blir de frulle, sen bär de av till kalmar någon gång under dagen för att då hinna med att åka till arbetsförmedlingen o prata med dom, sen blir de nog inte så mkt annat, kanske pilla med den nya bilen o sen så blir de nog till att sova tidigt i mon eftersom de blir jobb på fredag, på en runda jag aldrig har kört, så hoppas bara på de bästa o håller tummarna på att allt går prima skinka ;)


nehe nu ska jag nog ta o knata upp till sängen o sova en liten stud tror jag! :) Så gonatt på er allesammans,

Puss o Kram

Av Madde Ryding - 23 november 2011 15:09

Hej hopp!!


Nu så är mamma o janne på väg, dom är säkerligen i danmark nu för dom skulle vara i Kph vid tjugo över 3. Än sålänge så går allt bara prima!!

Ska snart gå ut o göra iordning stallet så som att mocka o göra iordning maten till kvällen/natten! Och vid 6 tiden så ska vi åka o hämta hö för de fanns inte så mkt hemma så då blir de gjort.

Sprang ju in på family house en sväng i emmaboda med när vi hade lämnat dom vid tåget, o hittade en träningstopp o ett par trosor så dom råkade slinka ner i en påse som de står family house på!! Va faktiskt riktigt snyggt de träningslinnet, egentligen tycker jag bara nästan att dom har kärringkläder där inne men i bland kan man hitta några fynd ;)


Vad vi ska äta idag har vi inte heller räknat ut än, så de blir väl något snabbt o lätt ;) hehe


Av Madde Ryding - 23 november 2011 10:35

God morgon på er allihopa!!


Snart är de dags för mamma o janne att åka iväg till de stora landet!! Så just nu håller dom på att förbereda sig för fullt här hemma. Så undra vad man ska hitta på när dom har åkt?! Malin o jag åker nog förbi Family house på vägen hem o tittar lite om man hittar något.. Men de kommer man säkert göra bara för att man inte har några pengar ;) hehe


I mon bär de av hem till kalmar igen eftersom jag ska jobba på fredag! Vet inte hur de kommer att gå men förhoppningsvis så kommer de gå bra, har aldrig kört den rundan förut så håller tummarna!

O på lördag blir de ju drängarna på Sandra i Kalmar, så de ska bli kul att se dom live igen, sen kommer man hit på måndag igen, men kommer inte ihåg hur länge jag ska stanna nästa gång :P får väl kolla schemat! hehe


Aja nu ska jag väl umgås lite med mamma innan jag ska köra dom till tåget.

Ha de bäst

Puss o Kram

Av Madde Ryding - 22 november 2011 22:10

hej hej allihopa. sitter hemma hos mamma o är skit trött, så funderar på att snart gå o lägga mig, men ska bara ut till hästarna o ge dom den sista maten inför natten o gå en liten sväng med Harry med o i mon som sagt ska ju mamma o Janne åka iväg så jag ska köra dom till tåget. så jag hoppas dom får en trevlig resa o att dom kommer få en skön semester för det behöver verkligen mamma. :)Usch o fy vad jag är trött idag, fattar inte varför. kan nog bero på att jag va uppe ganska tidigt idag på morgonen o typ ingen sömn natten som va.. hmm jobbigt värre.. Hehe Nej nu ska jag gå ut o ge hästarna det sista o gå ut med Harry. så god natt på er allesammans. o hoppas ni får en fortsatt trevlig o superbra kväll. puss o kram!

Av Madde Ryding - 22 november 2011 11:01

God morgon allihopa!!


Har nästan precis kommit hem från ett förhör hos polisen, för att våran förra granne har anmält mattias till olaga hot och ofredande!! O jag fattar inte varför egentligen, tycker bara hela anmälan är så himmla fånig..


Ska börja packa iordning lite innan jag ska åka hem till mamma med, ska åka o hämta syster så hon får åka med o lämna mig o harry i Nybro o sen ta min bil tillbaka till kalmar i gen. Sen åker ju mamma o janne i mon så jag stannar till på torsdag hos mamma sen kommer tess ner till mamma eftersom jag ska jobba på fredag!! Sen på lördag blir de utgång till Sandra där Drängarna ska spela!! :) så de ska bli kul att se dom live igen.

Ska vara hos tess vid kvart över 1 så kanske ska börja göra iordning lite här hemma innan man åker!! O blir nog på torsdag som jag får sätta upp alla julsakerna eftersom jag inte har hunnit de än. :P

Usch de är redan första advent på söndag lixom!! Hmm tiden går för jäkla fort.. :( Tyvärr. kunde gå lite saktare så man hinner med att göra allt man vill. :)

Av Madde Ryding - 21 november 2011 19:09

Hejsan!

Har precis ätit o nu ska vi åka ut till byn o byta bort vanen mot en annan :) Så äntligen kommer vi ha en ny bil!!! :) Så sen ska min seat ut på blocket om de nu är någon som vill ha den.. så då blir de nog till att storstäda bilen o sen ta kort på den så den kommer ut så fort som möjligt så man blir av med den!!

Men ska bara hitta ett par nya vinterdäck till lagunan :)

Så nu ska man bara ta på sig ytterkläderna o åka ut o göra bytet :)

Så ha de bäst.
Puss O Kram

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tidigare år

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards