Maads

Alla inlägg under september 2011

Av Madde Ryding - 25 september 2011 22:29

God kväll :)

Nu är man äntligen hemma efter en LÅÅÅNG Bilresa från västerås!!

men har ändå blivit några stopp på vägen. Stannade ju till i Erikslund och handlade lite.. men de blev bara en stickad tröja från lindex och en grej från ett ställe som jag inte kan skriva här. Men kan den har kostat 1895 kr men nu kostade den bara 999 kr. så passade på att köpa den nu när den va så billig o plus att både jag o älsklingen har nytta av den.. eller ja kanske mest han men jag också för den delen. :)

Har som sagt var varit superkul i västerås och det har varit jättetrevligt att träffa alla släktingar igen. för de va ju ett tag sen kan jag ju påstå. synd bara att den nyblivne pappan jocke inte kunde komma med.. men men de går fler tåg :) de va ju inte sista gången jag va där uppe!!


Snar så ska jag gå o lägga mig för är super trött.. gick o la mig vid halv 4 i natt eller ja i dag på morgonen.. satt uppe o bara snackade o drack lite vin o hade allmänt trevligt :) nehe nu ska jag väl ta o hitta på något o sen ska jag gå o sova. sen kommer älsklingen o hämtar mig i mon o sen blir de tandläkarn vid 3   

Så God natt Allesammans o ha en bra kväll!! Natti natti..

Puss o kram


PS!! Här är tröjan jag köpte :)  jättesköön va den :)

    

Av Madde Ryding - 25 september 2011 12:51

Tjoho!!

Nu sitter man i bilen påväg hem mot småland igen.. ska bara stanna till i Erikslund o Shoppa lite :P hehe..

Sen bär de av mot småland. :( Har varit jättekul att vara här uppe över helgen. 

nehe nu ska jag snart hoppa ut ur bilen så jag får skriva mer sen ikväll när jag kommer hem :)

Toodelidooo!!!!

Av Madde Ryding - 24 september 2011 11:09

God morgon alla!!

Nu sitter man uppe i västerås och ska snart byta om för att sen gå in o fira morbror :) De sägs att de ska bli mkt folk så man får väl se :)


Ossi är fortfarande inte bra och han ville knappt gå eller han ville inte ens lyfta på hovarna i dag på morgonen tydligen enligt hon som har hand om hästarna i helgen.. o så brukar han aldrig vara.. så man får hoppas på att han bli bättre snart..!!!

Saknar mina små pollar där hemma..

O saknar min älskling oxå men det är ändå ganska skönt att vara i från varann någon gång i bland.

O sen får jag säga grattis till min kusin som har blivit pappa till en liten tjej o går :) Fick reda på de i går att han skulle bli pappa o att dom skulle ha i går så det har dom undanhållt för mig.. :P hehe 

Men men. Nu ska jag nog ta o byta om o sen ska jag gå in o se vad dom andra hittar på för skoj..

Ha de så bra..

Puss O Kram


Av Madde Ryding - 23 september 2011 11:33

God morgon allesammans!

Eller ja godmorgon kanske är lite sent att säga.. har ju faktiskt vatt uppe sen 7.

Men nu ska vi åka o hämta en bil o sen hämta syster så just nu hinner jag inte skriva så jättemkt.. så får bli mer i kväll..

Todelidooo..!!!

Av Madde Ryding - 22 september 2011 22:50

Nehe nu ska jag upp o sova.. Ska upp tidigt i mon o köra mamma :) sen hem o pyssla om hästarna innan man sticker upp till V:ås. Ska bli skönt att komma upp dit som sagt!

Blev väldigt stressigt i dag på morgonen när mamma ringde vid halv 12 o frågade om jag kunde komma in tidigare till Nybro o då kollade jag tiderna o då fanns de en buss som gick en halv timme senare så då va de bara till att stressa ihjäl sig. O inte hade jag packat heller o inte hade jag gjort mig i ordning så jag satt där lugnt o stilla o sen blev de bara hoppa upp ur soffan o springa in o packa mina kläderna o slänga på mig lite smink o sen va de bara ut till bussen men jag hann som tur va   


Nej nu så bär de av upp till sängen o dra täcket över huvudet o SOVA!!!!   

Puss o Kram o God natt :)

Av Madde Ryding - 22 september 2011 18:21

Tjoho!

Sitter hemma hos mamma är lite förbannad på företaget som jag jobbar för. Det har bara strulat hela sommaren som jag har varit där. O nu när jag fick hem min lönespec hem till kalmar så ska jag tydligen ha betalat ungefär en hel månadslön i skatt.!! o dom har bara sänkt min timlön varje månad!! Så jag är något förbannad på dom...

Ja ja över till något roligare eller tråkigare. Ossi är inte alls bättre O det är inte alls kul o det är inte kul att inte kunna rida eller knappt göra någonting med han. Men vi får hoppas att han blir bättre snart så vi kan komma ut i skogen o ha de mysigt.


O i mon så bär de av till Västerås. Ska bli kul att komma upp dit. :) men först på morgonen så ska jag köra mamma till nybro för hon skulle vara i skolan en stund på dagen. O sen äntligen åker vi uppåt.   


Usch va de började regna nu då?! O jag som hade tänkt att gå ut o klippa ossi o pyssla om hästarna lite mer.. Men de är ju inge kul att stå ute när de öser ner! Men får hoppas på att de också blir bättre snart!!

           



Av Madde Ryding - 22 september 2011 10:39

Godmorgon!

sitter o äter frukost och tittar på lilla sjöjungfrun som går på disney channel. Älskar att titta på gamla barnfilmer som man tittade på när man va liten hehe.  ska sen göra mig i ordning och packa för att sen ta buss o tåg till mamma i nybro.    Så nu ska jag bara äta färdigt sen ska jag hoppa in i duschen. känns som att de behövs :)

Usch när jag vaknade så sken solen o nu när jag tittade ut så spöregnar de.. Varför ska de alltid vara så dåligt väder i sverige på hösten? Vill ha sommar hela tiden. då skulle jag vara glad.

Ne nu ska jag hoppa in i duschen... eller nej jag vill inte ramla o slå mig en gång till i  duschen så jag går nog in i duschen.   hehe

Ha det så bra.

Puss O Kram

Av Madde Ryding - 21 september 2011 19:15

Tjo!

Nu har man lagat mat och ätit köttbullar och makaroner tillsammans med sambons dotter och duschat av henne    Hihi hon är så gullig när man duschar henne. Hon är så tjittlig så man kan knappt tvätta henne.

Snart så kommer älsklingen hem och då ska vi sitta o dricka lite med ett par vänner :) Men ska nog inte dricka så mkt i dag, ska ju komma upp ur sängen i mon med när man ska åka hem till mamma :) så nu ska jag ställa in lite dricka i kylen så dom blir kalla till sen :)

O i mon när jag kommer hem till mamma så ska jag bara spendera tid till mina underbara hästar. Lilla ossi är sjuk så han går på smärtstillande och ska tydligen ha 4 sprutor om dagen för att han inte ska ha ont :( Så jag hoppas att han kommer bli bättre snart och att vi kommer få provsvaren på hans blodprover som dom tog i måndags. Så i mon ska jag pyssla om han riktigt ordentligt :)

Puss O Kram  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards