Maads

Direktlänk till inlägg 22 september 2011

Hemma hos mamma! :)

Av Madde Ryding - 22 september 2011 18:21

Tjoho!

Sitter hemma hos mamma är lite förbannad på företaget som jag jobbar för. Det har bara strulat hela sommaren som jag har varit där. O nu när jag fick hem min lönespec hem till kalmar så ska jag tydligen ha betalat ungefär en hel månadslön i skatt.!! o dom har bara sänkt min timlön varje månad!! Så jag är något förbannad på dom...

Ja ja över till något roligare eller tråkigare. Ossi är inte alls bättre O det är inte alls kul o det är inte kul att inte kunna rida eller knappt göra någonting med han. Men vi får hoppas att han blir bättre snart så vi kan komma ut i skogen o ha de mysigt.


O i mon så bär de av till Västerås. Ska bli kul att komma upp dit. :) men först på morgonen så ska jag köra mamma till nybro för hon skulle vara i skolan en stund på dagen. O sen äntligen åker vi uppåt.   


Usch va de började regna nu då?! O jag som hade tänkt att gå ut o klippa ossi o pyssla om hästarna lite mer.. Men de är ju inge kul att stå ute när de öser ner! Men får hoppas på att de också blir bättre snart!!

           



 
 
FruLindström

FruLindström

23 september 2011 05:25

Vilka mysiga bilder.
Åh, förstår att du varit tvungen att välja på lördag. Trodde vi sågs på Marias bröllop, men tyvärr krockar det ju ibland.
Så ha riktigt trevligt i Västerås.
Kram kusin M

http://Frunerolindstrom.blogspot.com

Madde Ryding

23 september 2011 11:16

Tack så mkt :) Ja tyvärr så krockade de ju men men. Livet är fullt av svåra val :(
Men de hade ju varit kul att träffa er alla igen men de kommer ju fler gånger. Hoppas jag :)
O Ni får ha de så kul på marias bröllop.
Kramkram

 
Cissi

Cissi

28 september 2011 11:00

är det din fjording?

http://www.hunddagobken.bloggplatsen.se

Madde Ryding

28 september 2011 20:58

ja de är de.! Eller han som står tillsammans med lipizzanern :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde Ryding - 9 september 2013 11:16

Tjo alla glada!! Hoppas ni har haft en bra helg. Själv har jago mmin kärlek varit hos min kusin med familj i Heby o umgåtts lite med dom o ätit god mat o efterrätt :) Ja som rubriken lyder så klarar man sig bättre utan vissa personer. För ett t...

Av Madde Ryding - 4 september 2013 08:55

God morgon allihopa!! Va ju ett tag sen jag skrev här igen.. Men ska försöka att det ska bli ändring på det.. :-P men men har i alla fall börjat att jobba igen efter sjukskrivningen, fick reda på att det va buktande disker som gjorde att jag fick...

Av Madde Ryding - 18 juni 2013 10:44

Hejsan!!    Jaha, då va de tisdag och min älskade gudson fyller 1 år idag!!  Kan inte förstå att de är ett helt år sedan han kom till världen. De känns faktiskt som att de va igår min syster skickade ett mess till mig om att jag hade blivit mos...

Av Madde Ryding - 16 juni 2013 23:22


God kväller på er alla!!    Sitter här i sängen o kollar på när min gubbe sitter o spelar något skit på datan!! :P Så vad gör man inte, jo man sätter sig vid bloggen och skriver lite istället... Hmm känns ju MYCKET mer socialt ;)    Dom senas...

Av Madde Ryding - 10 juni 2013 18:36

God dagens!!!   Nu, eller ja i natt kom vi hem ifrån småland efter en trevlig men jobbig helg i Björkängen. Så efter mycket bilkörning så är ryggen allt annat än okej..  I helgen va de ju som sagt Bilträff med dans i Björkängen med mycket fol...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards