Maads

Alla inlägg under september 2011

Av Madde Ryding - 21 september 2011 14:27

Tjo!

Tänkte att jag skulle försöka mig på det här o se hur de kommer gå :) men man får väl göra ett försök.

vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men kan väl börja med att jag Heter Madeleine och kallas för madde jag är 19 år. Just nu är jag mellan 2 jobb så håller på att söka hela tiden men de går inge vidare. Så är de någon som vet ett lastbilsjobb som är ledigt så får ni gärna hojta till :)

I helgen ska jag åka upp till Västerås till mina släktingar och fira min morbror som fyller 50 :) så de kommer nog bli kul de. har inte varit där uppe på länge så de kommer bli hur kul som helst att träffa alla igen. :)

Nehe nu ska jag spela Wii :) Så ni får ha de så bra.

Puss O Kram.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards