Maads

Alla inlägg under januari 2012

Av Madde Ryding - 1 januari 2012 22:37

god kväll på er allesammans.hoppas ni alla har haft en super nyårsafton? det har i alla fall jag haft. hade en super trevlig kväll/natt igår.:) o idag har jag inte mått alls bra.. började redan igår att må dåligt så vet inte riktigt vad fasen det kan vara.. har inte varit hungrig eller någonting idag..men hoppas det går över till i mon.. eftersom jag ska jobba med. o det vet jag ju inte hur det kommer gå:( men men det får man ju se i mon. bara det inte är magsjuka eller något sånt skitmen nu är det dags för mig ätt sova.. så god natt kära vänner o hoppas ni alla får ett bra 2012. :)puss o kram

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards