Maads

Direktlänk till inlägg 27 maj 2013

Ny vecka men fortfarande helg!!

Av Madde Ryding - 27 maj 2013 12:04

Hejsan på er!! 


Ja då va de måndag igen, men jag har fortfarande helg eftersom jag jobbar bara onsdag torsdag fredag, men 15 timmars pass varje dag då!! Så jag har ju inget att klaga över, att jobba 3 dagar o vara ledig 4 dagar är helt perfekt.. 

Ryggen strular fortfarande, men har varit hos en sjukgymnast idag o kollade vad dom tyckte.. Hmm ja, fick göra massa övningar men de började göra ont och stråla ner i benen så fick sluta.. Dom tyckte i alla fall att jag skulle begära på att få göra en magnetröngen bara för att få se vad de är för fel på mig.. Men hoppas som sagt att de inte är någon diskbråck men de trodde inte dom i alla fall utan att de kunde vara något annat.. Först hade jag ju en tanke på att de kunde vara någon närv som sitter i kläm men de verkar inte som de heller, så jag hoppas innerligt att de inte är någon allvarlig skada som gör att jag aldrig mer kan köra lastbil.. Då skulle jag bli Väldigt sur, för de är fan livet, att sitta där i lastbilen o bara känna friheten och se på naturen.. Hmm ja vi får väl se hur de går hos läkaren i mon, o hoppas på att jag får komma upp till röntgen i alla fall.. :) 


Helgen har i alla fall varit fullspäckad. Först i lördags när jag slutade jobba så tvättade jag ur ekipaget i skåpen, både bil och släp, efter de så åkte jag och finaste ner till Johannisbergs flygfält och hjälpte till på Racet som va. Så vi kom hem vid ungefär 2 på natten, så då va man ju lite sliten, kan man lugnt påstå.. Så va vaken i ca 32 timmar och jobbat på de.. Inte kul.. men hade i alla fall kul under tiden vi va med på Joberg!! :) På söndagen så åkte vi ut till Flygdagen som va på det andra flygfältet, eller ja stockholm-västerås flygplats kanske man ska säga.. Där så gick vi runt och kollade på alla flygplan som dom visade upp och hade bara en skön dag tillsammans med Patriks Mamma på morsdag!! 

Nehe Nu är de dags att vila ryggen lite grann så jag orkar med resten av dagen!! :) 

Ha de bra, 

Kram Kram 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde Ryding - 9 september 2013 11:16

Tjo alla glada!! Hoppas ni har haft en bra helg. Själv har jago mmin kärlek varit hos min kusin med familj i Heby o umgåtts lite med dom o ätit god mat o efterrätt :) Ja som rubriken lyder så klarar man sig bättre utan vissa personer. För ett t...

Av Madde Ryding - 4 september 2013 08:55

God morgon allihopa!! Va ju ett tag sen jag skrev här igen.. Men ska försöka att det ska bli ändring på det.. :-P men men har i alla fall börjat att jobba igen efter sjukskrivningen, fick reda på att det va buktande disker som gjorde att jag fick...

Av Madde Ryding - 18 juni 2013 10:44

Hejsan!!    Jaha, då va de tisdag och min älskade gudson fyller 1 år idag!!  Kan inte förstå att de är ett helt år sedan han kom till världen. De känns faktiskt som att de va igår min syster skickade ett mess till mig om att jag hade blivit mos...

Av Madde Ryding - 16 juni 2013 23:22


God kväller på er alla!!    Sitter här i sängen o kollar på när min gubbe sitter o spelar något skit på datan!! :P Så vad gör man inte, jo man sätter sig vid bloggen och skriver lite istället... Hmm känns ju MYCKET mer socialt ;)    Dom senas...

Av Madde Ryding - 10 juni 2013 18:36

God dagens!!!   Nu, eller ja i natt kom vi hem ifrån småland efter en trevlig men jobbig helg i Björkängen. Så efter mycket bilkörning så är ryggen allt annat än okej..  I helgen va de ju som sagt Bilträff med dans i Björkängen med mycket fol...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards