Maads

Direktlänk till inlägg 25 maj 2013

Helg eller?!

Av Madde Ryding - 25 maj 2013 16:36

God kväll alla :)
Nu står lastbilens mätare på noll sen några timmar tillbaka o det gör jag oxå..
Efter en tuff o hård arbetsvecka med en rygg som strejkar totalt för mig just nu o lite sömn så har jag äntligen tagit helg. Ska få åka upp till läkaren på tisdag nu för att kolla upp vad som är fel med ryggen, sa ju förut att det ev va diskbråck, men det hoppas jag verkligen inte på. Så vi får väl se vad dom säger nästa vecka om jag blir sjukskriven eller inte.. Så nu torsdag fredag som har varit så har älsklingen varit med o hjälpt mig att lasta o lossa både bil o släp, så duktig han är, stolt över min finaste :)
Just nu sitter jag nere på smf i Västerås o väntar på att det ska bli race ute på fältet, men tråkigt när man knappt kan röra sig då man har ont i både rygg o i benen så dom knappt orkar hålla mig uppe. Men hoppas att det går över snart.
Nej nu ska jag väl se vad grabbarna håller på med så dom inte river allt istället ;)
Ha en bra o trevlig helg.
Kram kram

 
 
AFA Försäkring

AFA Försäkring

27 maj 2013 10:47

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Gustav
AFA Försäkring

http://www.afaforsakring.se

Madde Ryding

27 maj 2013 12:03

Hejsan!!
Nej jag är inte sjukskriven än. Har varit hos sjukgymnasten i dag på morgonen och dom sa att dom ville att jag skulle åka upp så dom fick göra en magnetröntgen på mig. Men ska till läkaren i morgon så får se vad dom säger om de.. Har varit i kontakt med er ett par gånger innan då jag har varit sjukskriven för mina knän så jag har fått lite ersättning från er o har lite kunskap om hur jag ska gå till väga!
Tack så mycket.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde Ryding - 9 september 2013 11:16

Tjo alla glada!! Hoppas ni har haft en bra helg. Själv har jago mmin kärlek varit hos min kusin med familj i Heby o umgåtts lite med dom o ätit god mat o efterrätt :) Ja som rubriken lyder så klarar man sig bättre utan vissa personer. För ett t...

Av Madde Ryding - 4 september 2013 08:55

God morgon allihopa!! Va ju ett tag sen jag skrev här igen.. Men ska försöka att det ska bli ändring på det.. :-P men men har i alla fall börjat att jobba igen efter sjukskrivningen, fick reda på att det va buktande disker som gjorde att jag fick...

Av Madde Ryding - 18 juni 2013 10:44

Hejsan!!    Jaha, då va de tisdag och min älskade gudson fyller 1 år idag!!  Kan inte förstå att de är ett helt år sedan han kom till världen. De känns faktiskt som att de va igår min syster skickade ett mess till mig om att jag hade blivit mos...

Av Madde Ryding - 16 juni 2013 23:22


God kväller på er alla!!    Sitter här i sängen o kollar på när min gubbe sitter o spelar något skit på datan!! :P Så vad gör man inte, jo man sätter sig vid bloggen och skriver lite istället... Hmm känns ju MYCKET mer socialt ;)    Dom senas...

Av Madde Ryding - 10 juni 2013 18:36

God dagens!!!   Nu, eller ja i natt kom vi hem ifrån småland efter en trevlig men jobbig helg i Björkängen. Så efter mycket bilkörning så är ryggen allt annat än okej..  I helgen va de ju som sagt Bilträff med dans i Björkängen med mycket fol...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards