Maads

Direktlänk till inlägg 20 juni 2012

Blivit Moster!!! :))

Av Madde Ryding - 20 juni 2012 19:36

Hejsan på er! :) 


Va ett tag sen nu igen men har jobbat som satan varje dag så har inte orkat skriva något :P 

Men idag ska de väl bli några rader i alla fall :) 

Den senaste tiden som har gått så har jag hunnit bli 20, fått jobb och äntligen blivit Moster till en söt liten kille :) 

Ska försöka att hälsa på dom så fort som möjligt, vill ju se han IRL!! :) 

Jobbar just nu på ett företag i Kalmar, o kör lastbil, men tyvärr än sålänge bara över sommaren men hoppas på att de blir längre!! Håller tummarna för fullt, Kanske skrev att jag jobbade i förra inlägget men Äch vad gör de? 


Midsommar närmar sig med stormsteg o de är bara 2 dagar kvar, Känns faktiskt som att denna kommer bli den bästa. Ska festa lite med tjejorna becca o sandra o sen några kompisar till.. Tror de kommer bli en SUPERDAG!! :) 
Har även hunnit bli singel med efter 2½ års förhållande, då jag gjorde slut för att jag inte hade några känslor kvar, o de går ju faktiskt inte att leva i ett förhållande där man bara lever på enas känslor! Eller har jag fel?! Känns faktiskt bara så skönt att ha fått de sagt till honom o de känns skönt att vara "fri" nu.. Men men så kanske de är, eller brukar kännas efter? :) Så har flyttat hem till lilla mor min nu ett tag tills jag hittat en lägenhet, jag o becca funderar på att flytta i hop om vi hittar någon som finns i stan, som vi hoppas på att göra nu ganska snart! :) 

Letar även efter en ny bil så om ni har några förslag eller har någon tillsalu så hör gärna av er :) 

Nehe om man skulle ta o göra lite nytta istället. 

Men ha de Bäst. Pussar O Kramar 


BTW så ska jag o pappa o hans sambo o hennes dotter åka till Thailand i sommar som en 20 års present till mig från dom!!! Snacka om att jag har världens bästa pappa!! :) <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde Ryding - 9 september 2013 11:16

Tjo alla glada!! Hoppas ni har haft en bra helg. Själv har jago mmin kärlek varit hos min kusin med familj i Heby o umgåtts lite med dom o ätit god mat o efterrätt :) Ja som rubriken lyder så klarar man sig bättre utan vissa personer. För ett t...

Av Madde Ryding - 4 september 2013 08:55

God morgon allihopa!! Va ju ett tag sen jag skrev här igen.. Men ska försöka att det ska bli ändring på det.. :-P men men har i alla fall börjat att jobba igen efter sjukskrivningen, fick reda på att det va buktande disker som gjorde att jag fick...

Av Madde Ryding - 18 juni 2013 10:44

Hejsan!!    Jaha, då va de tisdag och min älskade gudson fyller 1 år idag!!  Kan inte förstå att de är ett helt år sedan han kom till världen. De känns faktiskt som att de va igår min syster skickade ett mess till mig om att jag hade blivit mos...

Av Madde Ryding - 16 juni 2013 23:22


God kväller på er alla!!    Sitter här i sängen o kollar på när min gubbe sitter o spelar något skit på datan!! :P Så vad gör man inte, jo man sätter sig vid bloggen och skriver lite istället... Hmm känns ju MYCKET mer socialt ;)    Dom senas...

Av Madde Ryding - 10 juni 2013 18:36

God dagens!!!   Nu, eller ja i natt kom vi hem ifrån småland efter en trevlig men jobbig helg i Björkängen. Så efter mycket bilkörning så är ryggen allt annat än okej..  I helgen va de ju som sagt Bilträff med dans i Björkängen med mycket fol...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards