Maads

Direktlänk till inlägg 25 maj 2012

Polen i mon!! :)

Av Madde Ryding - 25 maj 2012 10:53

Hejsan på er!


Ska snart sticka ner till tvättstugan o börja tvätta, är egentligen pisstrött men men här hinner inte sovas!!

Har faktiskt hunnit med att jobba i dag på morgonen oxå!! för dom ringde igår o frågade om jag kunde köra upp till oskarshamn idag med 3 pallar o jag är ju inte svår så utan de är väl klart att jag gjorde.. Men hade ändå ställt 7 alarm idag på morgonen o trodde att jag skulle vakna av de!! Men nej han som jag skulle köra åt ringde vid halv 6 när jag skulle ha varit där o frågade va jag va!! Så de va ju bara till att slänga sig i kläder o sticka iväg.. Men jag hann ju i alla fall o + att de bara tog 3 timmar så de va ju inget överansträngande jobb precis.!! Men de är ju pengar som sagt!

Hade varit skönt att bara slänga sig i sängen o dra täcket över huvudet o försvinna in i en underbar tid som

kallas sömn.. Men nej nej inte nu inte.. ska ju som sagt tvätta o sen blir de nog lite städ o kanske ett antal koppar kaffe på ballen så man vaknar till lite.. o då får man ju samtidigt lite färg med, o de är ju aldrig fel. Eller?! :) 


I mon så drar jag becca o sandra iväg på kryssning till Polen!!! Ska bli såå jäkla gött!! Ska bli skönt att bara komma iväg med tjejorna o bara ha de så jäkla bra de går i allt denna jäkla stress!! Men men hoppas på en lyckad kryssning utan problem! :)

blir nog att ta med systemkameran så man får så bra bilder som möljigt! :)

Men nehe kanske skulle göra något åt tråkigheten som är över mig just nu!


Men ha de bäst allihopa!

Puss O Kram  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde Ryding - 9 september 2013 11:16

Tjo alla glada!! Hoppas ni har haft en bra helg. Själv har jago mmin kärlek varit hos min kusin med familj i Heby o umgåtts lite med dom o ätit god mat o efterrätt :) Ja som rubriken lyder så klarar man sig bättre utan vissa personer. För ett t...

Av Madde Ryding - 4 september 2013 08:55

God morgon allihopa!! Va ju ett tag sen jag skrev här igen.. Men ska försöka att det ska bli ändring på det.. :-P men men har i alla fall börjat att jobba igen efter sjukskrivningen, fick reda på att det va buktande disker som gjorde att jag fick...

Av Madde Ryding - 18 juni 2013 10:44

Hejsan!!    Jaha, då va de tisdag och min älskade gudson fyller 1 år idag!!  Kan inte förstå att de är ett helt år sedan han kom till världen. De känns faktiskt som att de va igår min syster skickade ett mess till mig om att jag hade blivit mos...

Av Madde Ryding - 16 juni 2013 23:22


God kväller på er alla!!    Sitter här i sängen o kollar på när min gubbe sitter o spelar något skit på datan!! :P Så vad gör man inte, jo man sätter sig vid bloggen och skriver lite istället... Hmm känns ju MYCKET mer socialt ;)    Dom senas...

Av Madde Ryding - 10 juni 2013 18:36

God dagens!!!   Nu, eller ja i natt kom vi hem ifrån småland efter en trevlig men jobbig helg i Björkängen. Så efter mycket bilkörning så är ryggen allt annat än okej..  I helgen va de ju som sagt Bilträff med dans i Björkängen med mycket fol...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tidigare år

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards