Maads

Direktlänk till inlägg 17 maj 2012

Jag vill åka Utomlands!!!

Av Madde Ryding - 17 maj 2012 11:12

Hejsan!


Kanske dags att skriva några rader här igen.. Va ju ett tag sen sist.. har blivit så nu på sista tiden, men vet bara inte varför. men men skit samma!

I mon blir de lite jobb att se fram emot men tyvärr så är de ju bara i mon med sen väntar väl sommarjobb!!!


Ååhh jag vill åka utomlands, o bara ligga o sola o bada o shoppa hela dagarna!! Men man ska ju ha pengar till de med.. Becca o jag hade ju planerat att vi skulle åkt nu i Januari men ingen av oss hade ju varken jobb eller pengar, så vi får hoppas på att de blir av snart i alla fall.. Vi har i alla fall bestämt vart vi ska åka o de blir Pattaya I Thailand!! Skiitfint ställe. Men vet inte vikket hotell än eller något bara att vi någon gång ska åka dit o bara vara tillsammans o slappa o bara ha de allmänt trevligt!! Alltid lika skönt.


Heelt slut i kroppen är jag med, igår rensade vi nämligen ut hela garaget o körde de till ett annat garag, sen tömde vi hela vårat föråd nere i källaren och körde bort de till garaget som vi precis hade tömt så bärde saker HELA dagen!!! Riktigt trött va man sen, men men de är ju träning!! Hehe så de tackar man ju inte nej till. Men kroppen gör ju de tyvärr.

Men i dag fortsätter de, ska plocka ner lite saker i lådor från lägenheten o sen städa! O de är väl inte de roligaste jag vet precis men de måste göras!! (tyvärr) ;)


Tänk Bara att ligga på denna stranden o bara ha

de bra! :)

 

 
 
charlottaas

charlottaas

17 maj 2012 20:51

Jättefin blogg! :D
Titta gärna in min också, www.charlottaas.bloggplatsen.se

http://charlottaas.bloggplatsen.se

Madde Ryding

18 maj 2012 23:28

tack så mkt. ja de ska jag göra. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde Ryding - 9 september 2013 11:16

Tjo alla glada!! Hoppas ni har haft en bra helg. Själv har jago mmin kärlek varit hos min kusin med familj i Heby o umgåtts lite med dom o ätit god mat o efterrätt :) Ja som rubriken lyder så klarar man sig bättre utan vissa personer. För ett t...

Av Madde Ryding - 4 september 2013 08:55

God morgon allihopa!! Va ju ett tag sen jag skrev här igen.. Men ska försöka att det ska bli ändring på det.. :-P men men har i alla fall börjat att jobba igen efter sjukskrivningen, fick reda på att det va buktande disker som gjorde att jag fick...

Av Madde Ryding - 18 juni 2013 10:44

Hejsan!!    Jaha, då va de tisdag och min älskade gudson fyller 1 år idag!!  Kan inte förstå att de är ett helt år sedan han kom till världen. De känns faktiskt som att de va igår min syster skickade ett mess till mig om att jag hade blivit mos...

Av Madde Ryding - 16 juni 2013 23:22


God kväller på er alla!!    Sitter här i sängen o kollar på när min gubbe sitter o spelar något skit på datan!! :P Så vad gör man inte, jo man sätter sig vid bloggen och skriver lite istället... Hmm känns ju MYCKET mer socialt ;)    Dom senas...

Av Madde Ryding - 10 juni 2013 18:36

God dagens!!!   Nu, eller ja i natt kom vi hem ifrån småland efter en trevlig men jobbig helg i Björkängen. Så efter mycket bilkörning så är ryggen allt annat än okej..  I helgen va de ju som sagt Bilträff med dans i Björkängen med mycket fol...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tidigare år

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards