Maads

Direktlänk till inlägg 3 april 2012

Förbannad På HÖÖÖG Nivå!!!

Av Madde Ryding - 3 april 2012 13:05

HejsanHejsan!


Va ju hos arbetsförmedlingen igår för dom skulle besluta att jag skulle få ersättning för resan till Norge den 10e.. Men när jag väl kom dit o hon hade skrivit ut alla papper som jag skulle skriva på så frågade jag om jag inte va tvungen till att vara 20 eftersom mamma o jag hade kollat de på nätet, men jag tänkte ju bara på att min handläggare redan hade lovat att jag skulle få ersättningen o då trodde jag att allt var klart.. Men så va de ju inte, utan hon hade ju inte koll på att jag inte va 20 o att jag fyller de om 2 månader utan hon tog ju för givet att jag va de.. Så även om hon hade lovat mig att jag skulle få de så sa hon igår att jag inte kommer att få de.. Så senare på em så ringde jag upp henne o frågade om hon kunde ringa till norge pga av att de va hon som hade gjort fel, men hon sa bara "nej de kan jag ju inte göra för de skulle ju kännas konstigt, kan du inte skicka ett mejl till dom istället?!"

Va fan är de för jävla feg jävel som inte vågar erkänna sina fel?! Så hon tror inte de skulle kännas konstgt för mig då eller?! jävla fega lilla råtta!!!! USCH Säger jag bara..!!! Men men har i alla fall hittat en billig resa dit för 1270, men de är ju bara ett problem... JAG HAR INGA PENGAR!!!!! O Detta är verkligen någotning som jag VERKLIGEN VERKLIGEN VERKLIGEN vill!!!!! Men men får väl skita i de.. Hade sett fram emot de här till 200000000%..


Men men.. De är ju fint väder idag så blir nog till att sätta mig ute på ballen o dricka kaffe o läsa en bok.. :) hehe

SKÖÖÖNT!!! Men solen ska bara täcka hela balkongen först.. annars är de för kallt, hihi..

Nehe nu ska jag försöka hitta ett annat jobb..! :) Ha de BÄST!

Puss O Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde Ryding - 9 september 2013 11:16

Tjo alla glada!! Hoppas ni har haft en bra helg. Själv har jago mmin kärlek varit hos min kusin med familj i Heby o umgåtts lite med dom o ätit god mat o efterrätt :) Ja som rubriken lyder så klarar man sig bättre utan vissa personer. För ett t...

Av Madde Ryding - 4 september 2013 08:55

God morgon allihopa!! Va ju ett tag sen jag skrev här igen.. Men ska försöka att det ska bli ändring på det.. :-P men men har i alla fall börjat att jobba igen efter sjukskrivningen, fick reda på att det va buktande disker som gjorde att jag fick...

Av Madde Ryding - 18 juni 2013 10:44

Hejsan!!    Jaha, då va de tisdag och min älskade gudson fyller 1 år idag!!  Kan inte förstå att de är ett helt år sedan han kom till världen. De känns faktiskt som att de va igår min syster skickade ett mess till mig om att jag hade blivit mos...

Av Madde Ryding - 16 juni 2013 23:22


God kväller på er alla!!    Sitter här i sängen o kollar på när min gubbe sitter o spelar något skit på datan!! :P Så vad gör man inte, jo man sätter sig vid bloggen och skriver lite istället... Hmm känns ju MYCKET mer socialt ;)    Dom senas...

Av Madde Ryding - 10 juni 2013 18:36

God dagens!!!   Nu, eller ja i natt kom vi hem ifrån småland efter en trevlig men jobbig helg i Björkängen. Så efter mycket bilkörning så är ryggen allt annat än okej..  I helgen va de ju som sagt Bilträff med dans i Björkängen med mycket fol...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tidigare år

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards