Maads

Alla inlägg under mars 2012

Av Madde Ryding - 5 mars 2012 17:17

Hejsan på er!


Är hundvakt åt lille harry idag :) Men de är ju bara ett problem. Det är ju så satans kallt ute, hade ju hoppats på att de skulle vara sol o värme men nej då inte alls!! mulet o iskallt måste de ju vara någon gång med ju.. Hmm

Håller oxå på att städar lite här hemma.. Har gått igenom alla skivor som de inte har stått något på o de va ju ett par stycken.. så snart blir de till att laga lite mat :) funderar oxå på vad fasen man ska hitta på i mon när man bara går hemma.. Gå ut en låååångrunde med lille fisegrisen kanske! :)

På torsdag så blir de till att jag o syster åker hem till mamma oxå, så då får man se vad man hittar på där nere. Pyssla lite med hästarna o umgås med mamma :) Låter som en bra idé! :)

nehe nu ska jag nog ta o pallra mig ut i kylan o gå ut en runda med harry! :)

Ha de bäst

Puss O Kram

Av Madde Ryding - 2 mars 2012 13:01

Hejsan på er ute i solen :)


Har precis kommit in från en runda med lille harry som jag har varit hundvakt åt sen i går :) Hur skönt som helst att vara ute o traska nu när de är såååå fint väder. Har varit klarblå himmel hela dagen. :) O några vårblommor har man allt sätt när man har varit ute oxå :) Så vårkänslorna har kommit fram redigt ordentligt nu :)


Har pratat med mitt försäkringsbolag om mina ärr som jag har på mina höfter, för att jag skulle få ut några pengar för de men dom sa att de inte gick för att eftersom jag har LKG o de är medfött så va dom tvugna till att operera mig där för att ta ben. Så då kommer jag inte få ut något på de. Men eftersom jag fick hjärtmuskelinflamation förra året så skulle jag ringa till sjukhuset o be om en utskrift när jag blev inlaggd och lite så o skicka den till f-bolaget. :) så vi får väl se vad som händer.

nehe nu ska jag nog ta o sätta på en kanna kaffe tror jag. rätt sugen på de faktiskt :)

Men ha de bäst

Pussar o kramar


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards