Maads

Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

Lite bränna har man fått i dag iaf:)

Av Madde Ryding - 22 mars 2012 23:28

Gokväll..


Ska snart ta o gå till bingen o dejta min kudde känns de som.. har varit uppe tidigt nu varje dag i veckan o tänker faktiskt fortsätta med de oxå så jag slipper sova bort hela dagarna o inte kunna göra något eller hinna med saker som man vill göra!! Känner faktiskt att jag mår mycket bättre när jag siver lagom med timmar istället för mina 12timmars pass.. ;)

Idag så har jag suttit ute i solen hela dagen, hade inte tänkt att de skulle bli så men va fasen, när man sitte ute på balkongen med kaffe o en riktigt bra bok så blir de så. Har faktiskt börjat läsa nu innan jag ska sova... En bok som handlar om en kille som har blivit misshandlad och sexellt utnyttjad av sin pappa när han var liten och fick se sina systrar gå igenom samma sak... "nej snälla pappa" heter den o den rekomenderas starkt. Brukar inte tycka om att läsa men när de är en bok som är verklighetsbaserad blir dom bättre än bäst! :) Så har nästan läst ut hela boken idag, bara en liten bit kvar, men den tar jag nog i mon om de är lika bra väder då med :) Hehe så har faktiskt fåt lite "bonnabränna" idag eftersom jag kom på efter typ 3 timmar att jag hade på mig ett boxarlinne.. Hmm kanske inte så smart så i mon blir de tubtoblinne ;) hehe. Men de tråkigaär att jag blir alltid så jäkla röd när jag solar tyvärr..

Hoppas bara på att vädret ska hålla sig så här ett bra tag till, gärna ända fram till hösten/vintern men de kommer ju inte hända.!!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde Ryding - 9 september 2013 11:16

Tjo alla glada!! Hoppas ni har haft en bra helg. Själv har jago mmin kärlek varit hos min kusin med familj i Heby o umgåtts lite med dom o ätit god mat o efterrätt :) Ja som rubriken lyder så klarar man sig bättre utan vissa personer. För ett t...

Av Madde Ryding - 4 september 2013 08:55

God morgon allihopa!! Va ju ett tag sen jag skrev här igen.. Men ska försöka att det ska bli ändring på det.. :-P men men har i alla fall börjat att jobba igen efter sjukskrivningen, fick reda på att det va buktande disker som gjorde att jag fick...

Av Madde Ryding - 18 juni 2013 10:44

Hejsan!!    Jaha, då va de tisdag och min älskade gudson fyller 1 år idag!!  Kan inte förstå att de är ett helt år sedan han kom till världen. De känns faktiskt som att de va igår min syster skickade ett mess till mig om att jag hade blivit mos...

Av Madde Ryding - 16 juni 2013 23:22


God kväller på er alla!!    Sitter här i sängen o kollar på när min gubbe sitter o spelar något skit på datan!! :P Så vad gör man inte, jo man sätter sig vid bloggen och skriver lite istället... Hmm känns ju MYCKET mer socialt ;)    Dom senas...

Av Madde Ryding - 10 juni 2013 18:36

God dagens!!!   Nu, eller ja i natt kom vi hem ifrån småland efter en trevlig men jobbig helg i Björkängen. Så efter mycket bilkörning så är ryggen allt annat än okej..  I helgen va de ju som sagt Bilträff med dans i Björkängen med mycket fol...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards