Maads

Direktlänk till inlägg 6 mars 2012

Jävla TELE2!!!!

Av Madde Ryding - 6 mars 2012 12:43

hejsan på er! :)


Hoppas de är lika soligt hos er som hos mig! Skitfint väder o börjar bli lite varmare nu än va de va för några timmar sen.. Brr.. Men nu börjar de ordna upp sig ;) så snart blir de en långrunda med lille harry :) ska bli så skönt faktiskt..

Blir väl till att ringa tele2 ÅTERIGEN!!! för två av våra kanaler har försvunnit och + att jag får gå o dra ut rautern hela tiden bara för att internet ska börja funka.!!! Så ska de väl för fasen inte vara eller?! Är så trött på att ringa till dom dag ut o dag in... Men fattar inte att dom inte kan göra saker o ting rätt någon gång för en gångs skull. Men nej då, inte alls, de är ju bara bra om de krånglar.. O dom går ut med att dom har sveriges nöjdaste kunder?! Pfff Aldrig att jag kommer skaffa dom igen efter att jag har sagt upp de.. NEVER EVER IN MY HOLE F****** LIFE!!!!

Skulle nästan kunna betala 1 miljon för att bredbandsbolaget skulle gräva här utanför o sätta in sitt nät i just denna lägenheten. Det skulle de vara värt just nu för är så trött på dom där som sitter där o inte hjälper en.. Hmm


Lillee harryfisen ligger här jämte mig på golvet o sussar lite, funderar på att öppna balkongen för de är så satans varmt här inne, o han ligger o flåsar, o de är ju faktiskt fint väder ute så vad gör de om de kommer in lite frisk luft?! Ingenting tycker jag allt.. :)

Har btw gjort om lite här på sidan som ni kanske ser! Skriv gärna o säg vad ni tycker :)

Ha de bäst Puss O kram

 
 
Ingen bild

Tele2

7 mars 2012 12:39

Hej Madeleine,

Det är tråkigt att läsa att du inte känner att du får hjälp av vår kundservice. För oss är det väldigt viktigt att du upplever att du får hjälp och support av oss när det behövs.
Under gårdagen var det problem med kanal 5 och TV 3 hos vår underleverantör så var det dessa kanaler som inte fungerade var detta orsaken. Vi beklagar eventuella besvär detta orsakade dig.
Återkom gärna om du har frågor eller funderingar.

Med vänliga hälsningar

Michaela Lindell, Tele2

michaela.lindell@tele2.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde Ryding - 9 september 2013 11:16

Tjo alla glada!! Hoppas ni har haft en bra helg. Själv har jago mmin kärlek varit hos min kusin med familj i Heby o umgåtts lite med dom o ätit god mat o efterrätt :) Ja som rubriken lyder så klarar man sig bättre utan vissa personer. För ett t...

Av Madde Ryding - 4 september 2013 08:55

God morgon allihopa!! Va ju ett tag sen jag skrev här igen.. Men ska försöka att det ska bli ändring på det.. :-P men men har i alla fall börjat att jobba igen efter sjukskrivningen, fick reda på att det va buktande disker som gjorde att jag fick...

Av Madde Ryding - 18 juni 2013 10:44

Hejsan!!    Jaha, då va de tisdag och min älskade gudson fyller 1 år idag!!  Kan inte förstå att de är ett helt år sedan han kom till världen. De känns faktiskt som att de va igår min syster skickade ett mess till mig om att jag hade blivit mos...

Av Madde Ryding - 16 juni 2013 23:22


God kväller på er alla!!    Sitter här i sängen o kollar på när min gubbe sitter o spelar något skit på datan!! :P Så vad gör man inte, jo man sätter sig vid bloggen och skriver lite istället... Hmm känns ju MYCKET mer socialt ;)    Dom senas...

Av Madde Ryding - 10 juni 2013 18:36

God dagens!!!   Nu, eller ja i natt kom vi hem ifrån småland efter en trevlig men jobbig helg i Björkängen. Så efter mycket bilkörning så är ryggen allt annat än okej..  I helgen va de ju som sagt Bilträff med dans i Björkängen med mycket fol...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards