Maads

Direktlänk till inlägg 26 februari 2012

Höinkastning och puttning av bil! :)

Av Madde Ryding - 26 februari 2012 23:11

God Kväll på er!


Hoppas ni har haft en superhelg och haft fint väder, för de har jag haft. Igår va vi ju på bowling med raggarkluben som sagt, va jättetrevligt och god mat. Gick ju tyvärr inte så bra för mig som jag hade hoppats på då va men de spelar ingen roll för kul hade jag i alla fall :)

Och hela dagen idag så har vi haft skitfint väder hela dagen, och hoppas på lika bra väder i mon oxå! :) Hörde att de skulle bli 10+ på onsdag så de hoppas vi ju på, att dom talar sanning för en gångs skull. För de brukar dom ju inte göra.. Men man kan ju hoppas att våren är påväg nu äntligen, men man blir väl inte så förvånad om de kommer ett skyhelsikes snöoväder en gång till innan våren är kommen ordentligt.!! Inget som förvånar mig alls om jag ska säga sanningen!


Annars i dag så har jag o mamma lastat in massa hö ifrån transporten så man har ju fått lite träning ;) Alltid bra de. Sen så har en bil som janne (mammas sambo) köpte i usa kommit hem idag med, kan nog bli en riktigt fin bil om man väl gör iordning den, men de tror jag nog att han kan göra :) De va en pontiac Bonneville förresten om ni ville veta :) En 2dörrars HT Cab! Har tyvärr ingen bild på den men de kommer nog så småning om!

Nehe Nu ska jag ta o sova. För syster o jag o Ev mamma ska ner till min andra syster o hälsa på så jag får se hur hon bor egentligen!

Men men Ha de bäst! Natti Natti på er nu!

Puss O kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde Ryding - 9 september 2013 11:16

Tjo alla glada!! Hoppas ni har haft en bra helg. Själv har jago mmin kärlek varit hos min kusin med familj i Heby o umgåtts lite med dom o ätit god mat o efterrätt :) Ja som rubriken lyder så klarar man sig bättre utan vissa personer. För ett t...

Av Madde Ryding - 4 september 2013 08:55

God morgon allihopa!! Va ju ett tag sen jag skrev här igen.. Men ska försöka att det ska bli ändring på det.. :-P men men har i alla fall börjat att jobba igen efter sjukskrivningen, fick reda på att det va buktande disker som gjorde att jag fick...

Av Madde Ryding - 18 juni 2013 10:44

Hejsan!!    Jaha, då va de tisdag och min älskade gudson fyller 1 år idag!!  Kan inte förstå att de är ett helt år sedan han kom till världen. De känns faktiskt som att de va igår min syster skickade ett mess till mig om att jag hade blivit mos...

Av Madde Ryding - 16 juni 2013 23:22


God kväller på er alla!!    Sitter här i sängen o kollar på när min gubbe sitter o spelar något skit på datan!! :P Så vad gör man inte, jo man sätter sig vid bloggen och skriver lite istället... Hmm känns ju MYCKET mer socialt ;)    Dom senas...

Av Madde Ryding - 10 juni 2013 18:36

God dagens!!!   Nu, eller ja i natt kom vi hem ifrån småland efter en trevlig men jobbig helg i Björkängen. Så efter mycket bilkörning så är ryggen allt annat än okej..  I helgen va de ju som sagt Bilträff med dans i Björkängen med mycket fol...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards