Maads

Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

Letar jobb!!!

Av Madde Ryding - 24 januari 2012 14:44

Hejsan allihopa :)


Sitter just nu o letar jobb.. Har sökt ett par stycken så man kan ju hoppas på de bästa. :) men de gör jag alltid men va fasen får man för de?! NEJ, NEJ, NEJ, NEJ... Hela tiden.. men men vad gör man inte.. de står i varje annons att dom söker erfarna förare, men då är ju min fråga, HUR FAN SKA MAN FÅ ERFARENHET NÄR DE INTE FINNS JOBB?!?!?!?

Dom måste väl för tusan tänka att dom ska ta in den yngre generationen snart oxå.. Så släpp efter lite nu för fan alla Lastbilsföretagare, och tänk NYTT för en gångs skull!!!


Annars idag så har jag varit inne på arbetsförnedringen och lyssnat på två tanter som skulle informera om Jobbgarantin för unga.. Tråkigt men måste ju göras!!! O nu ska jag väl äntligen börja få mina pengar därifrån, och träffade min handläggare där oxå i dag bara hux flux.. men han låtsades ju som att inget hade hänt.. Så nu skulle han väl äntligen få ur tummen ur R*ven o prata med sina kollegor o fråga hur dom skulle göra eftersom jag skulle fått pengar från dom för en månad sen.. Hmm Ja vad tänker alla med nu egentligen i dagens läge???

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde Ryding - 9 september 2013 11:16

Tjo alla glada!! Hoppas ni har haft en bra helg. Själv har jago mmin kärlek varit hos min kusin med familj i Heby o umgåtts lite med dom o ätit god mat o efterrätt :) Ja som rubriken lyder så klarar man sig bättre utan vissa personer. För ett t...

Av Madde Ryding - 4 september 2013 08:55

God morgon allihopa!! Va ju ett tag sen jag skrev här igen.. Men ska försöka att det ska bli ändring på det.. :-P men men har i alla fall börjat att jobba igen efter sjukskrivningen, fick reda på att det va buktande disker som gjorde att jag fick...

Av Madde Ryding - 18 juni 2013 10:44

Hejsan!!    Jaha, då va de tisdag och min älskade gudson fyller 1 år idag!!  Kan inte förstå att de är ett helt år sedan han kom till världen. De känns faktiskt som att de va igår min syster skickade ett mess till mig om att jag hade blivit mos...

Av Madde Ryding - 16 juni 2013 23:22


God kväller på er alla!!    Sitter här i sängen o kollar på när min gubbe sitter o spelar något skit på datan!! :P Så vad gör man inte, jo man sätter sig vid bloggen och skriver lite istället... Hmm känns ju MYCKET mer socialt ;)    Dom senas...

Av Madde Ryding - 10 juni 2013 18:36

God dagens!!!   Nu, eller ja i natt kom vi hem ifrån småland efter en trevlig men jobbig helg i Björkängen. Så efter mycket bilkörning så är ryggen allt annat än okej..  I helgen va de ju som sagt Bilträff med dans i Björkängen med mycket fol...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards