Maads

Direktlänk till inlägg 22 januari 2012

Söndag Och de snöar som sjutton!! :)

Av Madde Ryding - 22 januari 2012 10:27

Hejsan på er allihopa :)


Hoppas ni har haft en super bra helg. Själv så har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma och varit med maja eftersom Mattias jobbar denna helgen.

Igår kväll så åkte jag till syster inne i kalmar för att vara hundvakt över natten, och har sovit som en kung i natt. Så jäkla skön säng. hehe. Men de va ju inte så kul att vara ute o gå eftersom de först va snöblandat regn o sen övergick till bara snö.. Visst de va jättemysigt men de är så jobbigt när man får in allt i ögonen, o man kan ju inte riktigt gå med solglasögon på kvällen när de snöar :) hehe


Och i fredags Återigen så fick jag ringa till Tele2 eftersom dom fortfarande inte har fixat våran hemtelefon, så blev återigen förbannad på dom och då fick jag äntligen prata med deras suporter eller vad de nu heter, så dom ska ringa mig på måndag (alltså i mon) och försöka fixa detta, men så fort jag kan säga upp mitt abonnemang hos dom så ska jag göra de, är så jäkla trött på dom nu när dom bara har strulat över 1 år.. De va bra de första halvåret men sen gick de bara utför. Har pratat med flera andra av mina vänner som har haft dom o dom har bara haft problem med dom oxå. Men i alla fall så ska jag få en väldigt bra kompensation för allt detta som dom har strulat med, o jag hoppas verkligen för deras skull att de blir bra. Annars tänker jag stämma dom. Eftersom jag kanske har gått miste om jobb pga att dom bara har avslutat vårat hemnummer som dom inte skulle göra.. Men men Vi får se vad dom säger i mon.. För nu har de snart gått 2 veckor när de skulle ta MAX 2 Arbetsdagar.. Hmm vet inte hur långa arbetsdagar dom har men vad jag vet så är dom inte så lång.. men dom kanske räknar på ett annat sätt.. Hmm Ja ja


Här snöar de i alla fall som sjutton fortfarande, så blir väl kanske att man går ut o åker pulka med maja, o jag kanske tar mig ett åk jag med, hehe ;)


Hoppas som sagt att ni har haft en bra helg.

Puss O Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde Ryding - 9 september 2013 11:16

Tjo alla glada!! Hoppas ni har haft en bra helg. Själv har jago mmin kärlek varit hos min kusin med familj i Heby o umgåtts lite med dom o ätit god mat o efterrätt :) Ja som rubriken lyder så klarar man sig bättre utan vissa personer. För ett t...

Av Madde Ryding - 4 september 2013 08:55

God morgon allihopa!! Va ju ett tag sen jag skrev här igen.. Men ska försöka att det ska bli ändring på det.. :-P men men har i alla fall börjat att jobba igen efter sjukskrivningen, fick reda på att det va buktande disker som gjorde att jag fick...

Av Madde Ryding - 18 juni 2013 10:44

Hejsan!!    Jaha, då va de tisdag och min älskade gudson fyller 1 år idag!!  Kan inte förstå att de är ett helt år sedan han kom till världen. De känns faktiskt som att de va igår min syster skickade ett mess till mig om att jag hade blivit mos...

Av Madde Ryding - 16 juni 2013 23:22


God kväller på er alla!!    Sitter här i sängen o kollar på när min gubbe sitter o spelar något skit på datan!! :P Så vad gör man inte, jo man sätter sig vid bloggen och skriver lite istället... Hmm känns ju MYCKET mer socialt ;)    Dom senas...

Av Madde Ryding - 10 juni 2013 18:36

God dagens!!!   Nu, eller ja i natt kom vi hem ifrån småland efter en trevlig men jobbig helg i Björkängen. Så efter mycket bilkörning så är ryggen allt annat än okej..  I helgen va de ju som sagt Bilträff med dans i Björkängen med mycket fol...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards