Maads

Direktlänk till inlägg 13 januari 2012

Sooova!!!

Av Madde Ryding - 13 januari 2012 22:06

GodKväll!!


Sitter o tittar på tv, på Hur man blir av med en kille på 10 dagar, tycker den är jättebra men orkar inte se klart hela.. för nu blir de sova för mig. Ska jobba i mon, o tänkte jag skulle börja vid 4 eller 5 på morgonen! :) Så blir jag färdig tidigare o kommer hem tidigt så jag kan komma hem o lägga mig o sova ett par timmar :)


Annars i mon så händer väl inte så jättemycket, hoppas på något kul :)

Skulle ju ha träffat en på KÅis idag men ringde han 3 gånger i dag o lämnade meddelande på hans telefon o bad han ringa upp, men när jag väl fick tag på han så sa han att han satt på möte o skulle ringa mig så fort de va slut, men tror ni att han gjorde de eller?! Nej de gjorde han inte, så är lite pisst off just nu, men får försöka få tag på han på måndag innan dom ringer o meddelar om jag har fått säljjobbet eller inte..


Nehe nu ska jag ta o pallra mig in i sängen o försöka sussa lite innan man ska upp :)

så god natt på er alla. ha de bäst!

Puss O Kram

 
 
Johanna

Johanna

13 januari 2012 22:30

Har också fått erbjudande om de där sälj jobbet, men tackade nej då man måste ha egen bil och våran drar för mycket för att jag ska tjäna på de. Sen för att allt hände med så kort varsel, de ringde på kvällen vid åtta tiden och ville ha mig på intervju dagen efter, sen på ringer de på måndag kväll och säger att man ska infinna sig i norrköping ja du vet. Sen en kompis har jobbat för ett sådant företag där de säger att man får pengar fast man inte säljer något men när de väl kom till att betala ut hennes lön så fick hon inge pengar!
Så var försiktig<3

http://johannaryding.bloggagratis.se

Madde Ryding

14 januari 2012 18:09

okej! för har misstänkt att det inte är något för mig o mats varnade mig oxå för det. o mamma sa att jag inte är någon säljperson.. så funderar på ätt skita i det.. även om jag får det. eftersom alla varnar mig för det så tror jag nog inte så mkt på det längre..
ja då det ska jag vara! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde Ryding - 9 september 2013 11:16

Tjo alla glada!! Hoppas ni har haft en bra helg. Själv har jago mmin kärlek varit hos min kusin med familj i Heby o umgåtts lite med dom o ätit god mat o efterrätt :) Ja som rubriken lyder så klarar man sig bättre utan vissa personer. För ett t...

Av Madde Ryding - 4 september 2013 08:55

God morgon allihopa!! Va ju ett tag sen jag skrev här igen.. Men ska försöka att det ska bli ändring på det.. :-P men men har i alla fall börjat att jobba igen efter sjukskrivningen, fick reda på att det va buktande disker som gjorde att jag fick...

Av Madde Ryding - 18 juni 2013 10:44

Hejsan!!    Jaha, då va de tisdag och min älskade gudson fyller 1 år idag!!  Kan inte förstå att de är ett helt år sedan han kom till världen. De känns faktiskt som att de va igår min syster skickade ett mess till mig om att jag hade blivit mos...

Av Madde Ryding - 16 juni 2013 23:22


God kväller på er alla!!    Sitter här i sängen o kollar på när min gubbe sitter o spelar något skit på datan!! :P Så vad gör man inte, jo man sätter sig vid bloggen och skriver lite istället... Hmm känns ju MYCKET mer socialt ;)    Dom senas...

Av Madde Ryding - 10 juni 2013 18:36

God dagens!!!   Nu, eller ja i natt kom vi hem ifrån småland efter en trevlig men jobbig helg i Björkängen. Så efter mycket bilkörning så är ryggen allt annat än okej..  I helgen va de ju som sagt Bilträff med dans i Björkängen med mycket fol...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards