Maads

Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

Hur trött som helst o panneknack :(

Av Madde Ryding - 2 januari 2012 19:41

Hej!!


Sitter o är helt slut i soffan o tittar på tv!! Har skit ont i huvudet o mår inte alls bra.. :( Känns som att jag har feber, men hoppas inte alls på de.. För har inte tid o ork med de just nu..

Men men hoppas i alla fall att de går över, o de är snart..

Kände att jag började må illa redan innan vi drog ner till festen i lördags, o i natt så har mattias legat o spytt, så de kanske är magsjukan som jag inte hoppades på.. men men vad gör man åt de?!


Har i alla fall jobbat idag o de gick väl hyfsat bra förutom att jag hade feber.. Fick hjälp idag med, de kom en kille från växjö som tydligen skulle hjälpa mig idag, o de fick jag reda på när jag kom till jobbet. så blev ganska lättad av de..

blir nog jobb i mon med om jag inte mår ännu sämre, som jag gör nu :(

men men kanske skriver en gång till sen.. Annars får ni ha de bäst.

Pussar o kramar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde Ryding - 9 september 2013 11:16

Tjo alla glada!! Hoppas ni har haft en bra helg. Själv har jago mmin kärlek varit hos min kusin med familj i Heby o umgåtts lite med dom o ätit god mat o efterrätt :) Ja som rubriken lyder så klarar man sig bättre utan vissa personer. För ett t...

Av Madde Ryding - 4 september 2013 08:55

God morgon allihopa!! Va ju ett tag sen jag skrev här igen.. Men ska försöka att det ska bli ändring på det.. :-P men men har i alla fall börjat att jobba igen efter sjukskrivningen, fick reda på att det va buktande disker som gjorde att jag fick...

Av Madde Ryding - 18 juni 2013 10:44

Hejsan!!    Jaha, då va de tisdag och min älskade gudson fyller 1 år idag!!  Kan inte förstå att de är ett helt år sedan han kom till världen. De känns faktiskt som att de va igår min syster skickade ett mess till mig om att jag hade blivit mos...

Av Madde Ryding - 16 juni 2013 23:22


God kväller på er alla!!    Sitter här i sängen o kollar på när min gubbe sitter o spelar något skit på datan!! :P Så vad gör man inte, jo man sätter sig vid bloggen och skriver lite istället... Hmm känns ju MYCKET mer socialt ;)    Dom senas...

Av Madde Ryding - 10 juni 2013 18:36

God dagens!!!   Nu, eller ja i natt kom vi hem ifrån småland efter en trevlig men jobbig helg i Björkängen. Så efter mycket bilkörning så är ryggen allt annat än okej..  I helgen va de ju som sagt Bilträff med dans i Björkängen med mycket fol...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tidigare år

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards