Maads

Direktlänk till inlägg 17 december 2011

Helt slut Och titta på film! :)

Av Madde Ryding - 17 december 2011 20:08

GoKväll på er allihopa!


Helt slut idag, Så just nu sitter vi o kollar på film, "All American Orgy" har precis börjat kolla på den så vet inte hur den verkar vara än :)

Jobbat i dag ju o allt gick nästan åt helvete hela dagen!! När jag väl kommer till jobbet så är de översvämmning inne på lagret, Bilen som jag alltid brukar ha på lördagar va borta, den stora porten gick inte att öppna för den hade hängt sig o chefen svarade som vanligt inte när jag ringde honom.. Blir man förbannad eller?! :O

Så efter att ha försökt ringa han 40 gånger så gav jag upp... Så fick ta extrabilen där de inte får plats knappt någonting bara för att det finns hyller inne i skåpet, så fick först köra till maxi o sen cityGross. Sen efter de fick jag åka tillbaka till lagret för att plocka iordning till de andra butikerna.. Såå är ganska trött på chefen just nu!!! För vad hade hänt om jag hade legat i ett dike eller något o han inte svarar?! :O Hmm ja du.. de vet man inte.. Han kanske ska ta o tänka till lite!!!


Aja skit samma.. skulle egentligen blivit utgång med becca idag ju men blev tyvärr inte så! :( kom på att hon skulle vara barnvakt åt hennes systerdotter :) Så ska väl kanske ses i mon istället o gå o kolla på stan o kolla efter lite julklappar :) Kuligt..

Men men nu ska jag fortsätta kolla på filmen :) ha de bäst

Puss O Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde Ryding - 9 september 2013 11:16

Tjo alla glada!! Hoppas ni har haft en bra helg. Själv har jago mmin kärlek varit hos min kusin med familj i Heby o umgåtts lite med dom o ätit god mat o efterrätt :) Ja som rubriken lyder så klarar man sig bättre utan vissa personer. För ett t...

Av Madde Ryding - 4 september 2013 08:55

God morgon allihopa!! Va ju ett tag sen jag skrev här igen.. Men ska försöka att det ska bli ändring på det.. :-P men men har i alla fall börjat att jobba igen efter sjukskrivningen, fick reda på att det va buktande disker som gjorde att jag fick...

Av Madde Ryding - 18 juni 2013 10:44

Hejsan!!    Jaha, då va de tisdag och min älskade gudson fyller 1 år idag!!  Kan inte förstå att de är ett helt år sedan han kom till världen. De känns faktiskt som att de va igår min syster skickade ett mess till mig om att jag hade blivit mos...

Av Madde Ryding - 16 juni 2013 23:22


God kväller på er alla!!    Sitter här i sängen o kollar på när min gubbe sitter o spelar något skit på datan!! :P Så vad gör man inte, jo man sätter sig vid bloggen och skriver lite istället... Hmm känns ju MYCKET mer socialt ;)    Dom senas...

Av Madde Ryding - 10 juni 2013 18:36

God dagens!!!   Nu, eller ja i natt kom vi hem ifrån småland efter en trevlig men jobbig helg i Björkängen. Så efter mycket bilkörning så är ryggen allt annat än okej..  I helgen va de ju som sagt Bilträff med dans i Björkängen med mycket fol...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards