Maads

Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Bytt till Julgardinerna o sen stallet!

Av Madde Ryding - 29 november 2011 16:14

Tjoho i mörkret!


sitter hemma hos mamma just nu o har precis bytt till julgardiner o snart ska jag ut till stallet o göra de klart för insläpp :)

Ganska skönt att komma hemifrån ett tag med, så får man tid till att tänka igenom lite saker o ting :) de behövs alltid, o lite tid för sig själv är aldig fel. Passade oxå på att dammsuga lägenheten innan jag stack hit i dag med! Så nu får han där hemma ta o skura dom bara!! hade kanske kunnat städa lite till men de kan jag göra på fredag eller i helgen när jag har lite mer tid till de.

Förut idag när jag körde hit så såg jag först 2 st ganska stora älgar komma springandes ute på en åker jämte vägen, o sen såg jag 3 till när jag kom in på vägen hem till mamma. Tycker älgar är såå fina, och fattar inte vf människor kan skjuta dom :( Visst de är väl för att dom blir för många men dom är ändå så himla fina!?

 


Har ju mött några när jag har varit ute o ridit oxå, men de är inte samma sak att möta dom IRL när man sitter på en häst o vet inte om älgen tänker attackera eller inte, Som tur är så har jag ju en väldigt lugn häst så han bryr ju sig inte utan han är ju bara nyfiken o står o tittar o sen går han vidare. Såå himla skönt är de, känner sig verkligen trygg med honom även om de kommer upp djur, o de sperlar ingen roll vikket djur de är.   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde Ryding - 9 september 2013 11:16

Tjo alla glada!! Hoppas ni har haft en bra helg. Själv har jago mmin kärlek varit hos min kusin med familj i Heby o umgåtts lite med dom o ätit god mat o efterrätt :) Ja som rubriken lyder så klarar man sig bättre utan vissa personer. För ett t...

Av Madde Ryding - 4 september 2013 08:55

God morgon allihopa!! Va ju ett tag sen jag skrev här igen.. Men ska försöka att det ska bli ändring på det.. :-P men men har i alla fall börjat att jobba igen efter sjukskrivningen, fick reda på att det va buktande disker som gjorde att jag fick...

Av Madde Ryding - 18 juni 2013 10:44

Hejsan!!    Jaha, då va de tisdag och min älskade gudson fyller 1 år idag!!  Kan inte förstå att de är ett helt år sedan han kom till världen. De känns faktiskt som att de va igår min syster skickade ett mess till mig om att jag hade blivit mos...

Av Madde Ryding - 16 juni 2013 23:22


God kväller på er alla!!    Sitter här i sängen o kollar på när min gubbe sitter o spelar något skit på datan!! :P Så vad gör man inte, jo man sätter sig vid bloggen och skriver lite istället... Hmm känns ju MYCKET mer socialt ;)    Dom senas...

Av Madde Ryding - 10 juni 2013 18:36

God dagens!!!   Nu, eller ja i natt kom vi hem ifrån småland efter en trevlig men jobbig helg i Björkängen. Så efter mycket bilkörning så är ryggen allt annat än okej..  I helgen va de ju som sagt Bilträff med dans i Björkängen med mycket fol...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tidigare år

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards