Maads

Direktlänk till inlägg 20 maj 2013

Min älskling!!

Av Madde Ryding - 20 maj 2013 09:41

God morgon på er alla!!


Måste ju bara få skryta lite om min kära pojkvän! 

Vi träffades först när jag flyttade upp hit till Västerås, hemma hos min kusin och hans sambo. Jag hade inte varit här uppe så länge men tänkte att jag skulle åka hem till kusinen min o hälsa på där, eftersom jag inte hade träffat dom på ett tag, så jag knatade upp dit, o där satt han!! Vi hälsade först bara på varandra och jag föll nästan direkt, eller ja de tog väldigt många minuter innan jag kunde slita blicken från han i alla fall :P 

Men vi satt o snackade bilar o kollade på youtube-klipp. Ni vet ju hur killar är! :) Men i alla fall så efter några dagar eller typ en vecka så umgicks vi ganska mycket, eller jag försökte vara hos min kusin väldigt mycket bara för att jag visste att han va hos dom nästan hela tiden. Och jag har ju en gång för ganska länge sen så berättade jag ju att jag hade fått hjärtmuskelinflamation och att jag blev friskförklarad från den men som jag fortfarande känner av ibland då jag får "kramper" i bröstet. Men men, de kom i alla fall, "kramperna" alltså, så vi jag fick åka upp till akuten mitt i natten, och patrik sa att han kunde åka med om jag inte ville åka själv. Sagt o gjort så åkte vi upp dit, men tydligen så gillar han inte sjukhus så han blev ganska vit i ansiktet o fick gå ut o sätta sig, o jag skrev senare till han att han inte brhövde vänta, men envis som han är så stannade han kvar o va kvar när jag kom ut från undersökningsrummet och som vanligt så hittade dom ingenting.. Efter det så åkte vi ut till något som heter Björnön som ligger här i Västerås och tänkte vi skulle ut o gå och han skulle visa mig runt så jag skulle få se vad som fanns att göra här uppe. Så vi började traska ner till vattnet och en stuga som dom brukade ha typ kollo i när han va lite o plus att dom brukade festa där nere. Vi stog o snackade ett tag och så fort han inte tittade på mig så kunde jag inte slita blicken ifrån han. Men men efter ett tag så åkte vi iväg och körde runt en stund och sen efter många timmar så körde jag hem han och jag åkte hem och sov. Efter några dagar så började vi sitta nere i hans garage och dricka kaffe och lära känna varandra ännu mera. Jag kände bara att de va han jag ville ha och de fanns ingen annan i mina ögon eller i mina tankar. Sen började han åka med i lastbilen och vi satt o snackade ännu mera och den Söndag den 11 November 2012 bestämdes det att vi skulle bli tillsammans och de är fanimej de Bästa som någonsin har hänt mig. Så fort jag träffade han så har mitt liv ordnat upp sig så brutalt mycket så just nu kan jag inte få de bättre än vad jag har de. Jag har en Underbar pojkvän och ett superbra jobb som jag mer än trvis med. 

Så ja nu har ni ju fått lite uppdatering på hur vi träffades och hur allt gick till, blev lite längre skrivet än vad jag tänkt mig men men, de är inte så många som vet hur vi träffades, utan jag tror bara de är min kusin och hans sambo. Så nej nu ska jag göra lite nytta o inte sitta här o häcka.. 

Ha de bra. Kram kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde Ryding - 9 september 2013 11:16

Tjo alla glada!! Hoppas ni har haft en bra helg. Själv har jago mmin kärlek varit hos min kusin med familj i Heby o umgåtts lite med dom o ätit god mat o efterrätt :) Ja som rubriken lyder så klarar man sig bättre utan vissa personer. För ett t...

Av Madde Ryding - 4 september 2013 08:55

God morgon allihopa!! Va ju ett tag sen jag skrev här igen.. Men ska försöka att det ska bli ändring på det.. :-P men men har i alla fall börjat att jobba igen efter sjukskrivningen, fick reda på att det va buktande disker som gjorde att jag fick...

Av Madde Ryding - 18 juni 2013 10:44

Hejsan!!    Jaha, då va de tisdag och min älskade gudson fyller 1 år idag!!  Kan inte förstå att de är ett helt år sedan han kom till världen. De känns faktiskt som att de va igår min syster skickade ett mess till mig om att jag hade blivit mos...

Av Madde Ryding - 16 juni 2013 23:22


God kväller på er alla!!    Sitter här i sängen o kollar på när min gubbe sitter o spelar något skit på datan!! :P Så vad gör man inte, jo man sätter sig vid bloggen och skriver lite istället... Hmm känns ju MYCKET mer socialt ;)    Dom senas...

Av Madde Ryding - 10 juni 2013 18:36

God dagens!!!   Nu, eller ja i natt kom vi hem ifrån småland efter en trevlig men jobbig helg i Björkängen. Så efter mycket bilkörning så är ryggen allt annat än okej..  I helgen va de ju som sagt Bilträff med dans i Björkängen med mycket fol...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tidigare år

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Ovido - Quiz & Flashcards