Maads

Direktlänk till inlägg 26 september 2011

Hemma!

Av Madde Ryding - 26 september 2011 20:31

Tjoho!!

Nu är man hemma i kalmar igen.. Sitter o tittar på idol och sen ska jag kolla på Svenska Hollywood fruar. Tycker de är riktigt kul att titta på :)

Tycker om att sitta o titta på kändisarnas liv o hur deras vardag ser ut :)

Men en sak jag inte fattar är hur fan man kan pierca en ettåring o sen ha med sig en annan som får hålla i ungen för att man inte ens klarar det själv. Hmm ja de är en fråga för sig!? men men de är ju deras problem.


O från de ena till de andra så är ossi fortfarande inte okej.. :( Han ville inte ens gå ner på åkern o äta i dag o mat är något han inte säger nej till i första taget. O dessutom har han fått en knöl i halsen som han har ont i om man klämmer lite på den :( så jag hoppas att de snart kommer bli bra. Så om de är någon som vet vad de kan vara så får ni hojta till. 

Men men nu ska jag fortsätta att titta o på tv. Sen vet jag inte vad som händer..

Så ni får ha de så bra så länge

Puss o kram <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde Ryding - 9 september 2013 11:16

Tjo alla glada!! Hoppas ni har haft en bra helg. Själv har jago mmin kärlek varit hos min kusin med familj i Heby o umgåtts lite med dom o ätit god mat o efterrätt :) Ja som rubriken lyder så klarar man sig bättre utan vissa personer. För ett t...

Av Madde Ryding - 4 september 2013 08:55

God morgon allihopa!! Va ju ett tag sen jag skrev här igen.. Men ska försöka att det ska bli ändring på det.. :-P men men har i alla fall börjat att jobba igen efter sjukskrivningen, fick reda på att det va buktande disker som gjorde att jag fick...

Av Madde Ryding - 18 juni 2013 10:44

Hejsan!!    Jaha, då va de tisdag och min älskade gudson fyller 1 år idag!!  Kan inte förstå att de är ett helt år sedan han kom till världen. De känns faktiskt som att de va igår min syster skickade ett mess till mig om att jag hade blivit mos...

Av Madde Ryding - 16 juni 2013 23:22


God kväller på er alla!!    Sitter här i sängen o kollar på när min gubbe sitter o spelar något skit på datan!! :P Så vad gör man inte, jo man sätter sig vid bloggen och skriver lite istället... Hmm känns ju MYCKET mer socialt ;)    Dom senas...

Av Madde Ryding - 10 juni 2013 18:36

God dagens!!!   Nu, eller ja i natt kom vi hem ifrån småland efter en trevlig men jobbig helg i Björkängen. Så efter mycket bilkörning så är ryggen allt annat än okej..  I helgen va de ju som sagt Bilträff med dans i Björkängen med mycket fol...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästboken!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Zladd

Bodyguard!!

Streetify

Kolla in!!! :)

Coola Partystuffs :)

BlingSkal

Tidigare år

Tjäna pengar på din Blogg!

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översättning

Besökare

saray.se

GratisBio


Skapa flashcards